vooDoo! Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Finnes det et gratisprogram man bruke isteden for office x - word? Bør kunne åpne word filer samt lagre som word filer. Vil helst unngå å skulle betale 2000 for office x. Eller kanskje jeg burde benytte meg av tilbudet? ( Ved kjøp av ny mac). Vil nok bli hardt for meg å gå over til mac, er jo vant til å få alle programmene jeg vil ha til 10 kroner stykke =) Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 10 kr stykket heh? Programmer for mac koster 5 kr stykket.... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Finnes det et gratisprogram man bruke isteden for office x - word? Bør kunne åpne word filer samt lagre som word filer. Vil helst unngå å skulle betale 2000 for office x. Eller kanskje jeg burde benytte meg av tilbudet? ( Ved kjøp av ny mac). Vil nok bli hardt for meg å gå over til mac, er jo vant til å få alle programmene jeg vil ha til 10 kroner stykke =) Om du er tålmodig nok og venter til Panther er ute, så kan du gjøre det direkte i TextEdit. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Finnes det et gratisprogram man bruke isteden for office x - word? Bør kunne åpne word filer samt lagre som word filer. Vil helst unngå å skulle betale 2000 for office x. Eller kanskje jeg burde benytte meg av tilbudet? ( Ved kjøp av ny mac). Vil nok bli hardt for meg å gå over til mac, er jo vant til å få alle programmene jeg vil ha til 10 kroner stykke =) Du kan jo prøve open office? www.openoffice.org Litt knot å starte det, men det funker ganske bra Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Kanskje jeg gjør akkurat det. Bruker faktisk openoffice på skolen, rart jeg ikke tenkte på det. Kom ikke på at det fungerer på mac også. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå