Gå til innhold

Erstatning for office x

vooDoo!

Anbefalte innlegg

Finnes det et gratisprogram man bruke isteden for office x - word? Bør kunne åpne word filer samt lagre som word filer. Vil helst unngå å skulle betale 2000 for office x. Eller kanskje jeg burde benytte meg av tilbudet? ( Ved kjøp av ny mac). Vil nok bli hardt for meg å gå over til mac, er jo vant til å få alle programmene jeg vil ha til 10 kroner stykke =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det et gratisprogram man bruke isteden for office x - word? Bør kunne åpne word filer samt lagre som word filer. Vil helst unngå å skulle betale 2000 for office x. Eller kanskje jeg burde benytte meg av tilbudet? ( Ved kjøp av ny mac). Vil nok bli hardt for meg å gå over til mac, er jo vant til å få alle programmene jeg vil ha til 10 kroner stykke =)

Om du er tålmodig nok og venter til Panther er ute, så kan du gjøre det direkte i TextEdit.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve open office? www.openoffice.org

Litt knot å starte det, men det funker ganske bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...