Gå til innhold

Useriøshet.. Dagens mote..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Uff :D Show me some ID please! Nei, er sikkert vanskelig å vite hva som er seriøst, men å lage en nettside krever jo litt planlegging, og for min del er ikke akuratt 3 timer nok (hvis man skal ha PHP og andre funksjoner enn statiske sider).

 

Vet ikke helt, har hatt noen få oppdrag, og de har vel vært sånn passe seriøst. Men mye er vel avhengig av designeren og. Holdninger og en viss sans for grenser bør man ha. En 14'ish som vil ha en webside på rappen som mumler noen ord som inneholder "jeg rippa", "tatt på fersken", "må ha ny side", "om 3 timer", "jeg-vet-ikke-om-jeg-kan-betale-holdning", "skal starte webhost greie"... da har diverse flagg og signaler reist seg i hue mitt hvor "access denied"-tanken kommer frem. Ender vel opp med å si "Dette er en automatisk telefonsvarer, venneligst _ikke_ legg igjen beskjed etter pipetonen" :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
det skjedde meg, men tingen er at dette var en allerede startet og seriøs bedrift.

jeg lagde denne og skulle få penger for den, men den gang ei. nå for jeg ikke tak i han lenger :dontgetit:

 

EDIT; headeren var ennerledes før

Kjipt da. Den siden var jo super!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...