sparks Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 kev, snakket med han på msn da det var bilde av han.. Han utgav seg for å være 17, så sa jeg at han var 14, da sa han "ok da.. tulla :P"... Så han er ikke gamle gutten.. Lenke til kommentar
kev Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 nei.. etter det jeg har lest her antar jeg det samme. Jeg avventer likevel med en evt politianmeldelse, la han få en sjangs til å fjerne design (må bli til foreldrene det, da) - for det ligger allerede ute. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Drar opp dette igjen da fyren har begynt å rote seg bort igjen.. Ikke med meg men med andre folk.. Watch out.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Uff Show me some ID please! Nei, er sikkert vanskelig å vite hva som er seriøst, men å lage en nettside krever jo litt planlegging, og for min del er ikke akuratt 3 timer nok (hvis man skal ha PHP og andre funksjoner enn statiske sider). Vet ikke helt, har hatt noen få oppdrag, og de har vel vært sånn passe seriøst. Men mye er vel avhengig av designeren og. Holdninger og en viss sans for grenser bør man ha. En 14'ish som vil ha en webside på rappen som mumler noen ord som inneholder "jeg rippa", "tatt på fersken", "må ha ny side", "om 3 timer", "jeg-vet-ikke-om-jeg-kan-betale-holdning", "skal starte webhost greie"... da har diverse flagg og signaler reist seg i hue mitt hvor "access denied"-tanken kommer frem. Ender vel opp med å si "Dette er en automatisk telefonsvarer, venneligst _ikke_ legg igjen beskjed etter pipetonen" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Har du en link til siden hans, som han rippet fra andre? EDIT: 1 leif per linje Endret 8. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) det skjedde meg, men tingen er at dette var en allerede startet og seriøs bedrift. jeg lagde denne og skulle få penger for den, men den gang ei. nå for jeg ikke tak i han lenger EDIT; headeren var ennerledes før Endret 8. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Prosjekter som jeg ikke kommer videre med går rett i /dev/null Så får dem ha det så godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 det skjedde meg, men tingen er at dette var en allerede startet og seriøs bedrift.jeg lagde denne og skulle få penger for den, men den gang ei. nå for jeg ikke tak i han lenger EDIT; headeren var ennerledes før Kjipt da. Den siden var jo super! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 det skjedde meg, men tingen er at dette var en allerede startet og seriøs bedrift.jeg lagde denne og skulle få penger for den, men den gang ei. nå for jeg ikke tak i han lenger EDIT; headeren var ennerledes før Kjipt da. Den siden var jo super! tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå