Akre Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Likte bedre bilde 17 - (ble sååå skummelt i den tunnelen! i bilde 18) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bilde 17: igjen en utrolig flott speiling, jeg begynner å forstå at det må være mye vått på dine kanter, men du har utnyttet det il det fulle. Bra å se at det er lys i tunnelen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Takk Annette, Akre og Jorun! Dette gikk ikke helt som jeg hadde håpet. Det begynte bra, men så ble det travelt og nå har jeg blitt veldig forkjölet. Jeg som nesten aldri er forkjölet - typisk at det skjer tre dager för vi drar på en ferie med masse gåing. Bare å vile og mest trolig kan jeg ikke ta fler bilder til festen. Liker dog ikke å avbrutte prosjekt, spesielt når det bare er få dager igjen, så nå må jeg poste noen bilder jeg egentlig ikke hadde planert å bruke. Skal pröve å få kommentert litt mer imorgen. Bilde 19: EXIF: RX1 35mm, 1/125, f/5.6, ISO 100. Bilde 20: EXIF: Fuji X-E1 14mm, 1/240, f/5.6, ISO 200. Bilde 21:Moro og karneval? Så ikke så festlig ut... EXIF: RX1 35mm, 1/320, f/5.6, ISO 100. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Du er da så godt som i mål nå Helena...og alle bildene dine er bare topp - de tre siste også.God bedring til deg..... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Du kan da ikke klage over det du har levert, ikke over de tre siste heller. Likte særlig godt 'Moro og karneval', herlig bilde, og fint med s/h.. God bedring! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) God bedring - og god ferie. Det er bare 5 dager igjen av august. He, he - de på bilde 20 så ikke ut til å ha det så morro. Endret 27. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg synes bilde 21 var morsomt.Godt fanget. Nedlagt morobutikk med en som depper i telefonen utenfor Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Herlig speiling på bilde 17! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bilde 21:Moro og karneval? Så ikke så festlig ut... Enig! Det ser ganske så sørgelig ut faktisk. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Veldig mye flott her. Du har vært veldig kreativ og vist meg mye som jeg ikke hadde regnet med. Jeg likte veldig godt bilde 11 og bilde 14, men det var mange gode. Takk for nå. Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg liker godt tema du har valgt, og måten du har klart å komposere menneskene inn i omgivelsene. Jeg vet ikke hvilke bilder jeg skal trekke ut som de jeg syns er best, for her er det veldig mye flott! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper forkjølesen har gitt seg og ferien gikk bra. Du har levert mye fint og det er vanskelig å velge en favoritt her. Håper du får tid til å komme med en oppsummerende bildeserie i galleriet snart. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Tusen takk alle for en flott Augustfest! Masser av gode bilder i alle tråder. Önsker at jeg hadde hatt tid for å kommentere litt mer. Takk også til dere som har fölgt med i min tråd og gitt fine og konstruktive tilbakemeldinger.Hadde ikke regnet med det, men fikk faktisk tatt et bilde som passer til mitt tema, på vei til Finnmark. Det ble forresten en kjempefin tur til tross for at vi begge var forkjölet.Bilde 22:Noen har det travelt og noen har tid for en öl: (Alt. titel som samboern foreslo: "Frokost for skikkelige karer". )EXIF: RX1 35mm, 1/20, f/5.6, ISO 100.Kraftig beskåret, i stort sett 100% crop av originalbildet.S&H versjon: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Du verden...det siste der var da et skikkelig blinkskudd! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Din samboers tittel er "Spot On" Jeg passer alltid på å tid til en øl når jeg reiser med fly (og det ikke er jobbreise) ... Lenke til kommentar
webjorns Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Knall siste bilde! Morsomt med sånn "stillhet" midt i et bilde med så mye fart! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ett flott bilde som absolutt passer inn i temaet ditt for august. Tittelforslaget til din samboer er ypperlig. En verdig avslutning på en bildeserie som jeg har blitt imponert over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå