JorunT Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Et herlig bilde av et nokså trist bygg, at du fikk innrammet folk så fint bunnen løftet bilde til å bli ganske spesielt. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Wow, du serverer noen knallsterke bilder her, rett og slett imponerende. Du har tydelig et våkent og godt øye for komposisjoner og lys. Er smått misunnelig på kameraet ditt også... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Utrolig flott timing på siste bilde. Fin lyssetting også. Komposisjonen er en ren nytelse. Flott kontrast mellom den slitte bygningen og de flotte personene. Dette var veldig stilig. Bra gjennomført. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Du er veldig flink til å "fill the frame". Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Gode bilder i denne tråden. Liker aller best bilde nr 1. Godt fanget/komponert. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger! Bilde 4: EXIF: RX1 35mm, 1/320, f/5.6, ISO 100. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flott levert igjen Helena. Det ser ut som han skal til himmels :) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fint trappe-bildet ditt ja - mer kunstnerisk enn mitt - du er tålmodig og venter på det rette øyeblikk. Helt riktig utsnitt også. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg må si at første bilde i denne serien var helt fantastisk. Så enkelt og rent komponert! Henning Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Mange takk Annette, Randi og Henning! Det er litt kjedelig å tenke på at Bilde 1 mest trolig blir mitt beste på hele månaden. Aner ikke hvordan jeg skal få til noe bedre... men det er vel bare å pröve. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Tja.. en god start kan gjøre oppfølgingen mer utfordrende, men samtidig er den eneste måten å gjøre fremskritt på nettop å overgå seg selv. Synes ikke de andre bildene dine står noe særlig tilbake for det første, jeg... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Mange takk Annette, Randi og Henning! Det er litt kjedelig å tenke på at Bilde 1 mest trolig blir mitt beste på hele månaden. Aner ikke hvordan jeg skal få til noe bedre... men det er vel bare å pröve. Ha,ha...lurer på hvor du setter ambisjonnivået/listen jeg Helena.....du har jo sprengt alle grenser der for lengst. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det er litt kjedelig å tenke på at Bilde 1 mest trolig blir mitt beste på hele månaden. Aner ikke hvordan jeg skal få til noe bedre... men det er vel bare å pröve. Etter min mening er allerede bilde 3 bedre enn bilde 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Takk alle tre! Det var ikke så alvorlig ment, bare litt... Det er nok bare å fortsette å strebe etter forbedring. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Etter min mening er allerede bilde 3 bedre enn bilde 1 Enig - faktisk min favoritt også - men sånn er det bare, vi kan se ting litt forskjellig, og da blir "likingen" og favoritter litt forskjellig også.... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Enig - faktisk min favoritt også - men sånn er det bare, vi kan se ting litt forskjellig, og da blir "likingen" og favoritter litt forskjellig også.... Enig, det er intressant å se hvor mye smak kan variere, men det er det som er som artig med foto. Det blir veldig tydlig etter våre fototreffer. Til tross for at vi alle har värt på de samme stedene blir bildene ofte helt forskjellige. Endret 6. august 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Tok akkurat bilde på samme plass som bilde 3;) Flott bymotiv. Bilde 4 gir stairway to heaven-feeling, med klare fine farger. Godt jobbet:) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flotte bilder, Helena. Bilde 1 ble helt topp som alle sier, men de andre ligger ikke langt bak i mine øyne. Tenker du får inn mange blinkskudd til før måneden er over. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Meget bra levert igjen. Fikk også en Stairway to heaven assosiasjon som Thebon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det er litt kjedelig å tenke på at Bilde 1 mest trolig blir mitt beste på hele månaden. Aner ikke hvordan jeg skal få til noe bedre... men det er vel bare å pröve. Hvis det kan være en trøst, så synes jeg at det er flere bilder i denne serien som er enda bedre enn starten. For meg er bilde nr. 3 foreløpig høydepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå