HelenaN Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Bruker: HelenaN Utstyr: Sony RX1 og Fuji X-E1 Deltakernivå: Prosjekt-oppgave Det har blitt mange landskap i det siste, så jeg har bestemt meg for å pröve meg på et prosjekt med folk i bylandskap og liknende. Endret 2. august 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Likte veldig godt bildene du la ut i Oktoberfesten. Kommer til å følge med denne gang også lykke til! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Glad for at du ble med Helena! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Takk Morten og Randi! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg skulle kansje laget en ny skrytetråd men .. Først gratulerer med nytt kamera, jeg vurderer å kjøte et selv så jeg gleder meg til å se augustbilder fra X-E1 kameraet. Skryt, jo fra den lofot turen kom det noen fantastisk fine bilder. Hvor lys og komposisjon var utsøkt og med den skarpheten som ( nesten ) bare RX1 klare å gi. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Tusen takk for skryt! Du/dere får ikke skrive slikt, for nå får jeg prestasjonsangst. He he. RX1 er et teknisk bedre kamera (sensor og objektiv), men jeg er veldig fornøyd med X-E1 også (og begge objektivene; 14mm/2.8 og 55-200mm). De kompletterer hverandre fint. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Dag 1: Hadde noen ärender, så det ble en kjapp tur til byen. EXIF: RX1 35mm, 1/320, f/5.6, ISO 100. 7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Stilig bilde på dag 1! Liker farger og komp! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Dette bildet er jo genialt. Fantastisk bra sett. Jeg liker komposisjonen kjempegodt. Flott diagonal med linjer som bryter. Godt du fikk med de to personene på toppen. Det gav bildet det lille ekstra. Dette er ren og skjær kunst. Bra jobba. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Legg nå vekk den prestasjonsangsten. Etter denne starten er det så avgjort ikke grunnlag for det. Grunn: En famlende nykomling (meg) bruker dette bildet (og flere andre fra deg) som inspirasjon og lærdom for sin egen utvikling. Jada, mange andre brukere sine bilder på forumet bruker jeg også til samme formål, men jeg tenkte at det ikke kunne skade selvtilliten din om jeg sa det rett ut at du er blant dem jeg sikter mot. Lenke til kommentar
entusiast Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Kanonstilling bilde!!:-) Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fantastisk, utrolig stilig hvordan hele bilde blir brutt opp av de "firkantene" av både stillas og vinduer, samtidig som trappen bryter diagonalt. og de to mennene på toppen bryter fargene. Hele bilde er brutt opp men sitter så utrolig godt sammen. Tommel opp! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Wow---kreativt igjen fra deg. Lenke til kommentar
DasMeister Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fin "graf". Kanskje det beste av de første bidragene. Fargene treffer fint i rammen med motivet. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Dette var stilig Kjempeflott start Helena og jeg elsker fargene. Komponering er du en ekspert på. Følger med deg Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Tusen takk for hyggelige kommentarer! Som jeg forsto det er det lov å poste flere bilder fra samme dag når man har prosjekt, så her er et fra igår. Det kommer evt. enda et en annen dag, men jeg regner med å ta mange nye bilder også. Bilde 2: EXIF: RX1 35mm, 1/200, f/5.6, ISO 100. Endret 2. august 2013 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Så flott - og helt "tema-dekkende" selvsagt - dette med prosjekt høres interessant ut, men jeg fikk ikke satt meg skikkelig inn i hva det gikk ut på, før jeg startet Augustfesten - tror det ville ha passet meg..... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Takker Randi! Tror ikke det er for sent å endre nå, hvis du vil. Tom sa til meg når jeg spurte at hvis du velger et prosjekt der ditt förste bilde ikke passer inn kan du bare legge det i spoiler. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Veldig flott dybde og fine linjer. Bildet er virkningsfullt. Flotte kontraster fin symmetri. Veldig bra! Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Bilde nr. 2 var knakende flott, og dybden / skyggene gir en flott setting til de som spaserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå