ringperm Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Gjenbruk er godt bruk. Fremdeles like bra som sist Og minnesund brua er like flott som bruer i Tromsø, Belgia og Sandvika ser det ut til. EDIT: Nytt bilde mens jeg skrev, og det var en interessant variant. Med andre øyekast så ser det ut som et behagelig landsens bilde med behagelig lys og stemning. Men førsteinntrykket ga meg en visjon av lyn som slår ned i horisonten og skaper en heidundrende eksplosjon. Heldigvis gikk det fort over og vi kan nyte et fredeligere bilde Endret 26. august 2013 av ringperm Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Synes det ble et bra resultat. Bracketing hadde sikkert vært enda bedre. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 27.august: Høykuber - Sikkert lettere å stable. 1/640sek, f3.2 og iso 160 med GX1 og 14mm. P1010434.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Gjenbruk er godt bruk. Fremdeles like bra som sist Og minnesund brua er like flott som bruer i Tromsø, Belgia og Sandvika ser det ut til. EDIT: Nytt bilde mens jeg skrev, og det var en interessant variant. Med andre øyekast så ser det ut som et behagelig landsens bilde med behagelig lys og stemning. Men førsteinntrykket ga meg en visjon av lyn som slår ned i horisonten og skaper en heidundrende eksplosjon. Heldigvis gikk det fort over og vi kan nyte et fredeligere bilde Takker og bukker for kommentarer. Synes det ble et bra resultat. Bracketing hadde sikkert vært enda bedre. Takker Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Bare elsker sånne "maleriske" skystrukturer. Endret 27. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Enig, skyer kan være fantastiske, som her. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kjempefint motlysbilde den 20. God komposisjon i steinene. Pent bilde av Mjøsa. Liker godt valget av bøyene. Bra spoilerbilde av prestekragen og. Tøft bilde av skoene. Spot on komposisjon! Fine, duse farger i ristebildet Den ligner litt på den Tazmanske djevelen til Looney tunes akkurat i dette bildet. Igjen pent bilde av foringsautomaten. Passer bra med gjenbruk her i dobbel forstand. Godt bilde av en fin bro. Det er mange snodige broer når man kjører nedover mot Hedmark Jeg synes du fikk et knallbilde av høyballene. Skjønner hva du mener med komposisjonen, men det burde kanskje vært nedoverbakke i så fall. Stilig med "eksplosjonen" i bakgrunnen. God komposisjon, flott himmel og terreng i gårsdagens av høykubene. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 28.august: Tvillingballer. (Må gi meg med høyfoto nå) GX1 med sigma 30mm, 1/1000s f4 og iso160 P1010436.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr ER nedsyltet i forkjølelse i dag så da ble nok et balle-bilde på turen med bikkja. Får komme sterkere tilbake, med foto og kommentarer på andres tråder. Skal holde ut i noen dager til. Litt morsom opplevelse da jeg skulle skarpe opp bildet. Trodde jeg hadde en hel haug med støv på sensoren, men ved 100 visning kom det frem en flokk svaler på himmelen Bare elsker sånne "maleriske" skystrukturer. Jeg også men har forsterket effekten litt med litt børsting i lightroom. Kjempefint motlysbilde den 20. God komposisjon i steinene. Pent bilde av Mjøsa. Liker godt valget av bøyene. Bra spoilerbilde av prestekragen og. Tøft bilde av skoene. Spot on komposisjon! Fine, duse farger i ristebildet Den ligner litt på den Tazmanske djevelen til Looney tunes akkurat i dette bildet. Igjen pent bilde av foringsautomaten. Passer bra med gjenbruk her i dobbel forstand. Godt bilde av en fin bro. Det er mange snodige broer når man kjører nedover mot Hedmark Jeg synes du fikk et knallbilde av høyballene. Skjønner hva du mener med komposisjonen, men det burde kanskje vært nedoverbakke i så fall. Stilig med "eksplosjonen" i bakgrunnen. God komposisjon, flott himmel og terreng i gårsdagens av høykubene. Takk for utfyllende kommentar, og jeg så også for meg den tasmanske djevelen o looney toons når jeg så bildet første gang Enig, skyer kan være fantastiske, som her. Takk, men som nevnt over har jeg brushet frem effekten litt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 27. og 28.; virkelig bra utnyttelse av elementene! Liker! Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Høyballer i solnedgang er favorittmotiv Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 30.august: Barneportrett. Min sønn på snart 7. Canon 5D med 85mm 1.8, 1/250sek, F2.5 og Iso800. Lys fra vindu. IMG_2564.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr 27. og 28.; virkelig bra utnyttelse av elementene! Liker! Takk Høyballer i solnedgang er favorittmotiv Takk Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Et fint belyst portrett - og en litt alvorlig gutt. Hvis jeg ikke tar helt feil; han ligner litt på ansiktet i posterens avatar. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 31.august:Barneportrett II. (Tvillingsøster) Samme setting som i går men morgenlys. Blir ikke fred i hjemmet dersom ikke begge får bildet sitt i samme tråd. 5D med 85mm, 1/200s, F2.5 og Iso800. IMG_2566.jpg by Bjorn Age Sather, on Flickr Der er festen gjennomført med kun en dag uten bildeposting. Slike fester blir i lengste laget - kanskje en 14 dagers fest hadde vært nok. Men man lærer mye av å presse seg selv litt i jakten på motiver innenfor utfordringen man setter seg. Kommentarer fra andre muntrer opp og prøvd å gi kommentarer på andres arbeid. Et fint belyst portrett - og en litt alvorlig gutt. Hvis jeg ikke tar helt feil; han ligner litt på ansiktet i posterens avatar. Takk, og det er nok litt familelikhet. Søstra likner nok mer på mora (heldig for henne ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Flotte barneportretter og veldig fine "høy"-bilder...og en vel gjennomført August-fest Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Fin belysning i de to barneportrettene, og en bra avslutning på månedens fest. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Der er festen gjennomført med kun en dag uten bildeposting. Slike fester blir i lengste laget - kanskje en 14 dagers fest hadde vært nok. Du er en av de som virkelig har stått, med mye bra og variert. Når det gjelder lengden på festen så er min erfaring at det er like tøft å skulle ta bilder hver dag om festen er 7 dager (som jeg erfarte i fjorårets uke 50) eller om det er 30/31 dager. Derfor forblir nok slike som meg Pingler, der det holder å ta bilde sånn hver 2. til 3. dag gjennom måneden. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mye flotte bilder i denne tråden også. Du har fått til veldig flotte øyne i de to barneportrettene dine. De er naturlig og vakre. Bra jobba. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takk for en fin og variert fest. Du blir med i oktober? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Takk for en fin og variert fest. Du blir med i oktober? Regner med at jeg vil prøve igjen. Slike fester er lærerike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå