Gå til innhold

En navnløs liten internasjonal Minecraftserver! - Bytte av host

Anbefalte innlegg

Da har jeg startet en liten Minecraftserver!

Den er en survivalserver som er "90% survival". Det vil si at du er fortsatt i survival modus, men plugins og andre gøye ting vil bli lagt til over tid :3

Den er som sagt liten. Akkurat nå har jeg 5 slots, men har planer om å oppgradere til 10-15 slots i løpet av kvelden slik at flere får komme til.

"Feel free to join", serverip'en er dessverre med portnummer, men fungerer like bra. IP: 198.24.174.98:25798

Som sagt legger jeg til plugins og flere slots etter hvert, jeg leide en enkel testserver men fant ut at jeg like greit ville gjøre den til en "ordentlig" server smile.png

Håper du blir med ^^
-Caster

PS: En sånn fancy nettside kommer sikkert snart det også wink.png

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var serveren satt opp til 15 slots og plugins blir regelmessig lagt til. Det er en liten spawn-protection på akkurat nå. Flere verdener kommer til å bli lagt til snart, sammen med ranks ;)

Det er dag 24/7 siden jeg ser en tendens til at folk dør så fort de kommer på. En tryggere spawn-path kommer!

Unnskyld for at spawn ikke ser ut, måtte bare få igang noen regelskilt :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Beklager til de som har spilt her før, men serveren har vært tom i det siste og det har vært mye p.g.a. min lathet :p

Jeg har jobbet en del med Permissions og bytte av host. Serveren kommer tilbake for fullt igjen om én måned eller to, og da med forhåpentligvis flere spillere enn før ;)

Håper dere sjekker den ut da! Be patient :)

-Caster

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...