Gå til innhold

Sommer i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine farger, og et interessant maritimt miljø. Et fint bilde av sommer Norge Mvh Melvin

Tusen takk Melvin :) Det var båtene (og lyset) og miljø) som fanget min interesse. Var bare noe jeg måtte ta, og tiden var knapp, det eneste jeg rakk var å få lysmåleren i midten og prøve å få best mulig utsnitt. Burde vel lært å gå bort fra manuelle innstillinger en gang iblant :)

Lenke til kommentar

Et fint miljøbilde, sommer i Norge, Lady :)Mvh Leif :grin:

Tusen takk Leif :) Vi har vært utrolig heldige med sommeren i år. Mange år siden sist, og ennå er det ikke over. Du skulle vært søring i år - men har det vel fint i nord også ;)

Lenke til kommentar

Trivelig bilde dette her, Telemarkskanalen?

Tusen takk Jarle :) Ja, det er ved Løveid sluser i Skotfoss. Det var båtene i miljø som var mitt fokus. Det lille stedet hadde en gang Nord-Europas største papirfabrikk, Skotfoss Brug, og har levert papir til bla. New York Times. Hører med til slusehistorien at det ble sluset tømmer her frem til nedleggelsen av Union/Skien i 2006 - tror jeg ;) Som sagt, båtene fanget min interesse, lurer på om de tilhører slusehistorien der ? :)

Endret av Jentungen1
Lenke til kommentar
Trivelig bilde dette her, Telemarkskanalen?
Tusen takk Jarle :) Ja, det er ved Løveid sluser i Skotfoss. Det var båtene i miljø som var mitt fokus. Det lille stedet hadde en gang Nord-Europas største papirfabrikk, Skotfoss Brug, og har levert papir til bla. New York Times. Hører med til slusehistorien at det ble sluset tømmer her frem til nedleggelsen av Union/Skien i 2006 - tror jeg ;) Som sagt, båtene fanget min interesse, lurer på om de tilhører slusehistorien der ? :)

For meg ser det ut som slepebåter, mulig de har slept tømmer.

Spennende med historie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...