Laila - Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Sommer i Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vakkert bilete med behageleg ljos - teke frå båt? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Vakkert bilete med behageleg ljos - teke frå båt? Tusen takk Magnar Ja, det er tatt fra båt, håndholdt Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fine farger, og et interessant maritimt miljø. Et fint bilde av sommer Norge Mvh Melvin Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Et fint miljøbilde, sommer i Norge, Lady Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Trivelig bilde dette her, Telemarkskanalen? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Fine farger, og et interessant maritimt miljø. Et fint bilde av sommer Norge Mvh Melvin Tusen takk Melvin Det var båtene (og lyset) og miljø) som fanget min interesse. Var bare noe jeg måtte ta, og tiden var knapp, det eneste jeg rakk var å få lysmåleren i midten og prøve å få best mulig utsnitt. Burde vel lært å gå bort fra manuelle innstillinger en gang iblant Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Et fint miljøbilde, sommer i Norge, Lady :)Mvh Leif Tusen takk Leif Vi har vært utrolig heldige med sommeren i år. Mange år siden sist, og ennå er det ikke over. Du skulle vært søring i år - men har det vel fint i nord også Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Trivelig bilde dette her, Telemarkskanalen? Tusen takk Jarle Ja, det er ved Løveid sluser i Skotfoss. Det var båtene i miljø som var mitt fokus. Det lille stedet hadde en gang Nord-Europas største papirfabrikk, Skotfoss Brug, og har levert papir til bla. New York Times. Hører med til slusehistorien at det ble sluset tømmer her frem til nedleggelsen av Union/Skien i 2006 - tror jeg Som sagt, båtene fanget min interesse, lurer på om de tilhører slusehistorien der ? Endret 31. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Trivelig bilde dette her, Telemarkskanalen?Tusen takk Jarle Ja, det er ved Løveid sluser i Skotfoss. Det var båtene i miljø som var mitt fokus. Det lille stedet hadde en gang Nord-Europas største papirfabrikk, Skotfoss Brug, og har levert papir til bla. New York Times. Hører med til slusehistorien at det ble sluset tømmer her frem til nedleggelsen av Union/Skien i 2006 - tror jeg Som sagt, båtene fanget min interesse, lurer på om de tilhører slusehistorien der ? For meg ser det ut som slepebåter, mulig de har slept tømmer. Spennende med historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg