Laffe Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Hei. Har dere noen gode erfaringer eller vet om noen gode utesteder som kan tilby god betingelser (fri cover, reservert bord, drikke og bl.a slipp av kø etc) når det kommer til bursdag? Planen er å ha bursdagsfeiringen hjemme for å så dra ut rundt 12ish. Endret 30. juli 2013 av Laffe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Hei. Har dere noen gode erfaringer eller vet om noen gode utesteder som kan tilby god betingelser (fri cover, reservert bord, drikke og bl.a slipp av kø etc) når det kommer til bursdag? Planen er å ha bursdagsfeiringen hjemme for å så dra ut rundt 12ish. Ganske sikker på at Chapline har gratis leie av lokalet om man er over 30(?) som drikker, om det ikke er på en lørdag. Endret 30. juli 2013 av aklla Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Ja, stemmer. Men det blir vel slikt at det blir hjemme hos meg, for å så dra ut etterhvert. Litt feil skrevet i tittelen. Greie er det å finne et utested som kan tilby gode betingelser til relativt grei pris. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ser "spøken" min slo litt feil, Chapline er ett utested på Gjøvik, nå vet ikke jeg hvor du skal feste, så det er godt mulig det er ett godt valg. Men, veldig greit å skrive hvor i verden du vil det skal være Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 på gjøvik. neida. Oslo.. Blir rundt 20stk. Har ingen planer om å leie lokal e.l. Kun bord/plass på et utested. venter med lokal til litt senere annleding når det blir snakk om 50-100stk. yes, alle e over 20+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå