Krister11 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei! Jeg lastet ned noen greier som jeg angrer på nå. De siste dagene har jeg merket at pc'en har blitt utrolig mye tregere. Jeg har også problemer med å komme meg innpå vanlige nettsider. Noen ganger må jeg vente veldig lenge, så står det at det er noen problemer med internettet mitt. Hvis jeg trykker F5 da så kommer nettsiden opp med en gang. Jeg har kjørt Malwarebytes 1 gang på full scan og fikk opp 3 filer. De er alle slettet men jeg har fortsatt problemene. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Spørsmålet er: Hva har du lastet ned. Er problemet i alle browsere eller bare i den du bruker mest? Du finner fort ut hva det er for noe om den for eks har skiftet startsiden din til noe lugubert. Om du ikke finner noe, ta backup av filene dine og formater Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Har nettop gjort en factory reset. Har ingen anelse hva jeg lastet ned, Jeg må ha kommet ani når jeg gikk innpå en eller annen nettside. Problemet er i alle, iallefall Chrome, Firefox, IE og Opera. Det er de jeg has testet det med. Jeg hadde også på den internettside blokkeringen til malwarebytes og plutselig begynte det og poppe opp masse ip adresser som ble blokkert. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jepp, er en annen tråd på forumet akkurat nå som handler om det samme. Du har fått en browser hijacker. Som jeg skrev i den andre tråden. Filene blir spredt utover hele C:\ og i registeret ditt. Filene har nesten aldri samme navn som i guidene for å få fjernet det. Beste løsning, kopier vekk dokumenter, bilder, savegames og formater. Det å lete etter alle filene er som å leke katt og mus. Med andre ord, nesten bortkastet tid desverre. Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Hva mener du med Formater da? Jeg har nettop tatt en factory reset, er ikke det det samme? Og evt hvordan formaterer jeg. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Formaterer vil si at du sletter alt som er på C:\ og installerer alt fra scratch igjen. En factory reset vil ikke klare å kvitte seg med de filene der. Dette må taes med rota. Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Ett problem med det.... Har kjøpt pc fra komplett, (Jeg valgte komponenter og de bygde) og det var ingen Windows cd med... Hvordan skal jeg formatere? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Eneste måten er å skaffe en windows 7/8 cd. Ingen vei utenom desverre Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du kan fint laste ned Windows 7 fra internett - husk at det er riktig språk, versjon og om det er 32 eller 64-bit. Spør Komplett.no så sender de nok deg en CD i posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå