Skabb Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg installerte nylig et nytt hovedkort og prosessor, oppgraderte fra Asus: A7KT333 -> A7N8X Deluxe og AMD 1,53 GHZ 1800XP -> AMD 2,13GHZ 2600XP og fikk utrolige 1000 poeng lavere på benchmark testen. Jeg har et Geforce 4 Titanium 4200 128MB DDR kort som jeg mistenker for og være skyldig. Mulig den har mistet sin ytelsesevne over tiden. Det skjedde for et par måneder siden at pcen bråka verre enn en jetmototor, og jeg som har stillegående vifte å greier måtte jo sjekke ut hva bråket skyltes. Jo det var vissnok samlet seg såpass mye dritt i vifta på sjermkortet at det produserte mye støy. Vel etter et par utradisjonelle metoder for å fjerne alt dritt ble det rent å pent igjen. Men ytelsen har ikke vert det samme. Her om dagen skulle jeg teste Benchmark 2003 og driverne til skjermkortet klarte faktisk og kræsje windowsxp,(bluescreen). Vel det gjorde seg med at jeg oppgraderte BIOS men da jeg kjørte benchmark en gang til fikk jeg en latterlig 4 fps i gjennomsnitt på spill 2 og 3. Derfor tenkte jeg at kansje det er på tide å bytte ut skjermkortet men er usikker på hva jeg skal kjøpe nå i disse tider med overflod av alskens sjermkort. Noen anbefalinger til et meget bra og rimelig sjermkort? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå