Slettamann Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 "Et lite stykke Nord-Norge" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fikk så lyst på sjokolade;-) Et sommerlig fint bilde, godt å se på. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Eit kvalitetsbilete med fin skarpheit, flotte fargar og god komposisjon. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Freia melkesjokolade-Norgesreklame.... Bare en ting å si, vakkert - go'følelse--bilde Endret 30. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Freia reklamen slo meg også med en gang. Et koselig bilde som gir ro i sinnet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Et flott lite stykke Nordland med hilsen Leif i Nordland Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Henger meg på de andre her, ett flott bilde :-) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Takk for kommentarer alle sammen Ja, assosiasjonen med den gamle sjokoladereklamen er åpenbar. Jeg stoppet midt på veien (lite trafikkert!) da jeg plutselig fikk øye på kyrne der nede på enga mot havet. Og knipset et par kjappe bilder gjennom åpent bilvindu. Til Leif: Bildet er tatt på Malangshalvøya i Troms og ikke i Nordland. Men det kunne jo du ikke vite Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Takk for kommentarer alle sammen :)Ja, assosiasjonen med den gamle sjokoladereklamen er åpenbar. Jeg stoppet midt på veien (lite trafikkert!) da jeg plutselig fikk øye på kyrne der nede på enga mot havet. Og knipset et par kjappe bilder gjennom åpent bilvindu.Til Leif: Bildet er tatt på Malangshalvøya i Troms og ikke i Nordland. Men det kunne jo du ikke vite Takk Slettaman før den kommentaren, nei det kunne jeg ikke veite, men nå veit jeg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg