Lightblue Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Hvis jeg bor hos mine besteforeldre i samme by som mine foreldre(1 km unna), men går på skole 50 kilometer unna byen, vil jeg da kunne få borteboerstipend? Endret 30. juli 2013 av Lightblue Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 tror det, minste kravet til km stand er 40 men, det må være 3 t kjøre tid eller noe, jeg vet ikke helt. prøv støttekalkulator på Lånekassen Lenke til kommentar
Allgemeine Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det må ikke være over 3 t kjøretid. Jeg bor 1 times kjøring unna skolen, men er over 40km - og jeg får borteboerstipend. Ja du vil få borteboerstipend om du bor lengre enn 40km unna. Lenke til kommentar
Lightblue Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Selv om jeg kun bor 1 km fra foreldrene? Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ja Lightblue tror det. tror selvfølgelig at det er slik. Endret 3. august 2013 av Livdus Lenke til kommentar
Lightblue Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Disse stikkprøvene som blir gjennomført, gjelder det kun de som tar høyere utdanning eller også vgs? Og vil man få borteboerstipend selv om man bor borte GRATIS? Endret 6. august 2013 av Lightblue Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hei! Ville ikke starte en ny tråd, så jeg håper det er greit at jeg spør her. Når søker man om borteboerstipend? Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du kan søke om borteboerstipend sammen med den vanlige stipendsøknaden. Det vil på et sted i søknadspapirene, både de på nett og de fysiske, be deg oppgi om du bor hos forelder eller et annet sted under utdanningen din. Så er det bare til å evt. da fylle inn relevant informasjon i de påfølgende rutene/boksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå