kyrsjo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som er flinke til å tegne her? Har ikke noe i mot Mac, men drittlei av at en i klassen min altid skal brife så j***, spes på presantasjoner (starte/avslutte alt med en apple logo. har prøvd å mobbe han med shareware/demo men hjelper ikke ) Så tenkte jeg kunne starte/avslutte mine med vår gode venn Tux som spiser en apple logo. Problemet er at jeg er elendig til å tegne. Noen som kan hjelpe? Skal brukes på fullskjerm (prosjektor på skolen...), så 1024*768 hadde vært bra EDIT: Har seff. googla en del. ant bare masse op PPC prosessoren på tux.org Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 http://www.home.no/nichotin/mac/ sjekk der. kanskje ikke helt det du lette etter, men det ligger en del mac-satire der. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 EDIT: Har seff. googla en del. Du kunne ikke ha googla så mye, her er hva jeg fant etter et minutt googling. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Takker Dette skal bli gøy! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Oops... Er ikke helt ferdig med smoothwall-boksen ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå