Moridin82 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 HVORDAN??? Nei, ikke ennå kjøpte du det på nett? fant min key blant platene. har rydda det vekk nå siden ikke spiller det lengre men vet jeg fiksa på den måten. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 kjøpte du det på nett? fant min key blant platene. har rydda det vekk nå siden ikke spiller det lengre men vet jeg fiksa på den måten. Hvor må man gå for å fikse det? Jeg kjøpte det i butikk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg husker ikke men måtte man ikke verifisere GW2 kontoen med et kredittkort selv om det er gratis ? Isåfall kan du vise til kortnummeret. Men du kan også vise til IP addressen din og fortelle hvilken klasse og level du har på karakterne dine. Bare fortell alt du vet om kontoen så hjelper de deg. Du trenger ikke eposten din. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har ikke spillt GW2 selv, men går utifra at du har laget sikkerhetsspørsmål tilknyttet kontoen? De i seg selv burde jo være nok for de fleste. Om ikke så må du kanskje som med mange andre ta et bilde av bankkort og sende inn. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Man kan bruke cdkeyen får og fikse kontoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå