Gå til innhold

[Løst] Kan ikke spille Guild Wars 2


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg kan ikke spille GW2 fordi jeg har kjøpt en ny PC og e-posten min har blitt hacket. Når du installerer spillet må du logge inn med e-postadresse og passord. Jeg husker begge, men fordi jeg byttet PC jeg må få en link på min e-post. Før jeg visste dette sletta jeg GW2 på den andre PC'en. Er det noen måte å få kontoen min tilbake uten å gå på e-posten? Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre enn de fleste MMORPG'er der ute.

 

Eh nei, GW2 er skam. Ingenting med spillet har noe med navnet til spillet å gjøre, virkelig skam.

GVG var alt det GW handlet om og det drepte de, kunne like godt skiftet navnet på spillet.

 

Ja trådstarter, få tilbake email kontoen din, problem solved.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva har deres personlige meninger med problemet til trådstarter å gjøre? Det må da være mulig å lage en tråd her uten at noen skal spamme den med meningsløse innlegg som det?

 

Hva har din mening om våres meninger med problemet til trådstarter å gjøre da? Herregud da mann, du må jo tenke over hva du skriver før du skriver noe?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen. Jeg kan ikke spille GW2 fordi jeg har kjøpt en ny PC og e-posten min har blitt hacket. Når du installerer spillet må du logge inn med e-postadresse og passord. Jeg husker begge, men fordi jeg byttet PC jeg må få en link på min e-post. Før jeg visste dette sletta jeg GW2 på den andre PC'en. Er det noen måte å få kontoen min tilbake uten å gå på e-posten? Takk

 

Se om du får tilbake kontrollen på eposten din først.Ta kontakt med epost leverandøren din.

 

Deretter bruker du samme eposten igjen på den nye maskinen din etter at du har laga et god og sikkert passord.

Lenke til kommentar

Se om du får tilbake kontrollen på eposten din først.Ta kontakt med epost leverandøren din.

 

Deretter bruker du samme eposten igjen på den nye maskinen din etter at du har laga et god og sikkert passord.

Jeg har prøvd men den eposten er gammel og jeg skrev bare noe vilt på fødselsdato og sikkerhetspassord som er akkurat det man må skrive inn for at de skal gi tilbake eposten. :(

Lenke til kommentar

Hva har din mening om våres meninger med problemet til trådstarter å gjøre da? Herregud da mann, du må jo tenke over hva du skriver før du skriver noe?

Sånne idiotinnlegg som dette overser jeg stort sett. Eneste grunnen til hvorfor jeg nedlater meg til å svære deg nå er for å be deg prøve å holde det til tema, og ikke oppføre deg som en liten drittunge som vil ha oppmerksomhet. Takk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...