MohWarfighter Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei alle sammen. Jeg kan ikke spille GW2 fordi jeg har kjøpt en ny PC og e-posten min har blitt hacket. Når du installerer spillet må du logge inn med e-postadresse og passord. Jeg husker begge, men fordi jeg byttet PC jeg må få en link på min e-post. Før jeg visste dette sletta jeg GW2 på den andre PC'en. Er det noen måte å få kontoen min tilbake uten å gå på e-posten? Takk 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Har du prøvd å kontakte support og forklare problemet? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Få tilbake kontroll over e-posten Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Bra for deg, rævva spill;p 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Spør om hjelp her: https://en.support.guildwars2.com/app/ask/session/L3RpbWUvMTM3NTIwMjM0Ny9zaWQveUdTYkp3d2w%3D Lykke til Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Bra for deg, rævva spill;p Bedre enn de fleste MMORPG'er der ute. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Bedre enn de fleste MMORPG'er der ute. Eh nei, GW2 er skam. Ingenting med spillet har noe med navnet til spillet å gjøre, virkelig skam. GVG var alt det GW handlet om og det drepte de, kunne like godt skiftet navnet på spillet. Ja trådstarter, få tilbake email kontoen din, problem solved. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hva har deres personlige meninger med problemet til trådstarter å gjøre? Det må da være mulig å lage en tråd her uten at noen skal spamme den med meningsløse innlegg som det? 3 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Har du prøvd å kontakte support og forklare problemet? Ja, men har ikke fått svar og det var lenge siden jeg sendte det. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Da virker det for meg som at de ikke tar det hele så serriøst. Har selv hatt problem med slike ting og har somregel fått svar ifra support innen 2 dager. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det kan hende de har glemt det eller oversett det, så du kan jo prøve å sende en ny? Det er fort gjort å glemme at det er vanlige folk på support, og vanlige mennesker kan gjøre feil. Henvendelsen din er nok ikke akkurat den eneste de har fått på en stund. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Tusen takk alle sammen! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hva har deres personlige meninger med problemet til trådstarter å gjøre? Det må da være mulig å lage en tråd her uten at noen skal spamme den med meningsløse innlegg som det? Hva har din mening om våres meninger med problemet til trådstarter å gjøre da? Herregud da mann, du må jo tenke over hva du skriver før du skriver noe? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hei alle sammen. Jeg kan ikke spille GW2 fordi jeg har kjøpt en ny PC og e-posten min har blitt hacket. Når du installerer spillet må du logge inn med e-postadresse og passord. Jeg husker begge, men fordi jeg byttet PC jeg må få en link på min e-post. Før jeg visste dette sletta jeg GW2 på den andre PC'en. Er det noen måte å få kontoen min tilbake uten å gå på e-posten? Takk Se om du får tilbake kontrollen på eposten din først.Ta kontakt med epost leverandøren din. Deretter bruker du samme eposten igjen på den nye maskinen din etter at du har laga et god og sikkert passord. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Se om du får tilbake kontrollen på eposten din først.Ta kontakt med epost leverandøren din. Deretter bruker du samme eposten igjen på den nye maskinen din etter at du har laga et god og sikkert passord. Jeg har prøvd men den eposten er gammel og jeg skrev bare noe vilt på fødselsdato og sikkerhetspassord som er akkurat det man må skrive inn for at de skal gi tilbake eposten. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da er det bare å skylde på deg selv, egentlig. Hvem som helst kan ringe til Anet/GW2 support å si det er account min, har fucka opp emailen. Mistenker kontoen er tapt, må være kjempe heldig med å få den tilbake om du spør meg. 1 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har du ikke cd keyen din? kan jo bruke den for få det tilbake tror jeg. sånn jeg gjorde hvertfall Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hva har din mening om våres meninger med problemet til trådstarter å gjøre da? Herregud da mann, du må jo tenke over hva du skriver før du skriver noe? Sånne idiotinnlegg som dette overser jeg stort sett. Eneste grunnen til hvorfor jeg nedlater meg til å svære deg nå er for å be deg prøve å holde det til tema, og ikke oppføre deg som en liten drittunge som vil ha oppmerksomhet. Takk. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Haha, så selvmotsigende:=) Du har ikke sagt NOE som helst ting om topicen på denne tråden..:=) Har du fått det til MohWarfighter ? Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Har du ikke cd keyen din? kan jo bruke den for få det tilbake tror jeg. sånn jeg gjorde hvertfall HVORDAN??? Haha, så selvmotsigende:=) Du har ikke sagt NOE som helst ting om topicen på denne tråden..:=) Har du fått det til MohWarfighter ? Nei, ikke ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå