Gå til innhold

Augustfest 2013 - Nelson09 - litt av hvert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha. Det var et gøyalt bilde. Det må sies å være annerledes. Jeg liker godt at du har kommet tett innpå og det er en god feel i bildet. At du har overeksponert det og fått en fin fargetone på det gir bildet det lille ekstra. Enkelt og genialt. Kameravinkelen er spennende og at kua har deg i øyekroken er stilig. Veldig KUuul start.

Lenke til kommentar

takk for kommentarer, ikke minst fyldig kommentar fra Substitute.

Dag 2, Bilde 2. Dro på tur til Trollfjorden og hadde vel egentlig tenkt å komme tilbake med noe "sjø - fjell - sky" aktig landskap, men endte opp med dette i stedet.

Uvant for undertegnede og mange boligmeglersteinkast unna det jeg vanligvis blir syslende med. Feedback og ramsalt kritikk mottas med takk

post-196370-0-15518000-1375467117_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ok. Fin minmalisme og fine farger. Det er et rent og enkelt snitt med fint lys, men det blir litt for enkelt for min smak. Hadde du ikke forklart hva det var så hadde jeg ikke klart å gjette hva det var. Jeg liker bilder som kan stå alene og fortelle hva det er uten tekst. Men som kunst kunne sikker dette vært stilig. Se for deg en vegg med 3 bilder av blå fargetoner a la dette ved siden av hverandre på hvit vegg. Det tror jeg kunne vært effektfullt.

Lenke til kommentar

Alltid kult med kubilder. :) Liker den litt skarpe blikken, komposisjonen og perfekt fokus på öyet.

Liker abstrakte bilder og ditt bilde 2 er pent, men er enig med det Substitute skrev. Det savnes noe å feste blikket på. Mine öyen går til det övre höyre hjörnet og der er inget. Intressant eksperiment dog!

3. augusti er veldig söt. :) Fin stemning og farger.

Lenke til kommentar

Flott bilde av Svigermor i post 1. Likeså bildet fra Saltfjellet. Det er ikke ofte jeg får en følelse av å "nyte utsikten" fra et bilde. Men det var det første som slo meg når jeg åpnet bildet i stor størrelse.

Bildet av fyret var behagelig. Behagelig som bare en stille høstkveld kan være når man sitter innendørs og nyter en smakfull kasse med Eplemost. Flotte farger og struktur i skyene.

Lenke til kommentar

3. august: Godt komponert bilde. Fine farger og søt unge. Fin story. Jeg liker at bilder av barn blir tatt fra deres egen høyde og hos meg var bildet litt mørkt.

Saltfjellet. Fint lys og fin kontrast. Her får en inntrykk av at det enten har vært eller snart blir regn.

7. august: Veldig flotte farger og flott lys som skaper en eventyr atmosfære. Fin innramming av stien. Flott dybde. Et nydelig bilde.

8. august: Elsker store båter. Flott komposisjon og fine liner. God dybde. Et fint bilde.

10. august: Flott lys og fine farger. Jeg liker veldig godt at rødfargen går igjen flere steder i bildet og forbundet av masse nyanser av grønn. Komposisjonen din blir ikke helt rett for meg. Det er litt for mye luft i toppen og litt for trangt i bunn. Himmelen er litt for kjedelig i toppen til å få så mye plasse.

12. august: Flotte lag med skyer og fin komposisjon. Lykter er en klassiker. Jeg er veldig glad i det. Fin minimalisme. Horisonten din er ikke rett ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...