rockPaperScissors() Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Takk for tilbakemelding. Det er en god strategi å stå sammen. Liten update, sjefen har fått sin siste advarsel. Og det var ikke jeg som la in klagen. Det sørget flere andre for. Jeg ble dog kallt inn spesielt for en prat med øverste sjef på hus, der vedkommende hadde hørt fra flere hold at sjefen var spesielt ufin mot meg. Da var det heldighvis ikke overdrivelse fra min side. Men det er klart at jeg må bli mere konsekvent og si ifra når nok er nok. Takk igjen for tilbakemeldinger og støtte. Godt å høre. Spesielt det med at du fikk bekreftet at det ikke var en overdrivelse fra din side. Slike situasjoner føles alltid mye mer intense når man føler at man står der alene. Men når man er flere, er det som en byrde er lettet fra skuldrene. Ikke sant? Lykke til videre. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ikke for å fortsette kritikken, men når du ikke får med deg hva "Jane Doe" skriver i siste post, viser ikke du særlige lederegenskaper heller Lykke til oss alle Godt jeg ikke har et ønske om å bli en leder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå