Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jobber uten t-skjorte eller tynne klær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil du ikkje vise armane fordi du trur dei er små og pinglete, mens dei eigentleg er muskuløse?

jeg vet at de ikke er små og pinglete, men har ett mareritt om at noen skal se på meg som gjennomsnittslig.. de er muskuløse og jeg er fornøyd med meg selv nesten hver kveld jeg ser meg selv i speilet, men skulle jeg gå ut i offentligheten og vise de frem i en t-skjorte f.eks hadde jeg trolig besvimt av svimmelhet og nervøsitet. det skal så lite til som f.eks at noen ikke ser en ekstra gang på meg for at det skal ødelegge dagen min, og skulle f.eks noen bekjente møte på meg uten å si hvor stor jeg ser ut etc, hadde jeg gått rundt og tenkt på det resten av dagen.. å da sitte bak en disk i en tskjorte hadde ødelagt meg totalt. jeg går rundt med 3 gensere for tiden og selv det er vanskelig noen ganger.

Du har vel ikke tenkt å bære rundt på megareksien resten av livet?

jo.. ser ikke hvordan jeg skal bli kvitt den egentlig.. det blir selvsagt bedre jo større jeg blir. jo mer jeg skiller meg ut.. men når den tid kommer at jeg kan gå avslappendes i en tskjorte i offentligheten vet ikke jeg.. Anonym poster: dfcffa27b6f2d151d08cf5c2dce8560e

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du sier du går med tre gensere nå for tiden, hva med å prøve og jobbe deg nedover? Bruk to noen uker, så en genser. Prøv å gå en 3-4 minutters tur med t-skjorte, også forsetter du til du eventuelt føler deg komfortabel. Vil ikke skade å prøve et par ganger hvertfall.

Lenke til kommentar

Du sier du går med tre gensere nå for tiden, hva med å prøve og jobbe deg nedover? Bruk to noen uker, så en genser. Prøv å gå en 3-4 minutters tur med t-skjorte, også forsetter du til du eventuelt føler deg komfortabel. Vil ikke skade å prøve et par ganger hvertfall.

3-4 minutters tur er nok uaktelt med det første hvertfall :p bruker 3 gensere hjemme også.. ingen i familien har sett armene på flere år heller. eneste tilfellet var en gang min søster kom inn på rommet når jeg skifta klær, da så hun meg i bar overkropp, og det ødela meg i lang tid.. tenkte på at hun nå ikke så på meg som noen kroppsbygger lenger osv.. eneste gangen jeg tar av meg litt klær er når jeg legger meg. da sover jeg med en genser.. Anonym poster: dfcffa27b6f2d151d08cf5c2dce8560e

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Med det første så gjør du ikke det selvfølgelig, men over tid. Om det så skulle være 2 år eller hva så lenge du greier selv og komme over det.

Lenke til kommentar

Bare av nysjerrighet,

Dersom du er muskeløs regner jeg med du trener? hvordan skjer dette, i treningstudio eller privat, og trener du da med flere gensere på?

For å bidra til tråden:

- Postmann

- Telefon/mail support

- Maler

- Murer

Lenke til kommentar

Bare av nysjerrighet,

Dersom du er muskeløs regner jeg med du trener? hvordan skjer dette, i treningstudio eller privat, og trener du da med flere gensere på?

For å bidra til tråden:

- Postmann

- Telefon/mail support

- Maler

- Murer

trener 2-3 tiden på natten, med genser ja, så det er ikke noe problem. er heller ikke den verste plassen fordi der er speil og da har jeg full kontroll hele tiden på at jeg er størst også. takk for svar! Anonym poster: dfcffa27b6f2d151d08cf5c2dce8560e

Lenke til kommentar

Eg har berre lese om megareksi ifm. med personar som trener. Er det tilfelle at du trener og er, etter andres målestokk, stor og veltrent?

Vil du ikkje vise armane fordi du trur dei er små og pinglete, mens dei eigentleg er muskuløse?

Ikke noe problem å jobbe i butikk. Da jeg jobbet på Kiwi for mange år siden var det helt innafor å bruke en longsleeve (langermet t-skjorte) under piqué skjorten som var uniformen den gangen. Man fikk også lov til å få en kiwi-genser hvis man var plaget av at det var kaldt i butikken. Det gjaldt på sommeren også siden ACen var ganske hissig.

Og uansett, med mindre du skal jobbe i forsvaret og må gå i uniform er de fleste arbeidsplasser veldig løse på hvordan man går kledt. De som eventuelt er strenge er ofte bedrifter der man går penere kledt, og det innebærer skjorte (og evt. jakke) eller pen genser.

Ta deg en tur på manpower eller NAV. De hjelper deg med å finne en grei jobb.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...