Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jobber uten t-skjorte eller tynne klær

Anbefalte innlegg

heisann.

jeg lurer på om det er noen som har tips til jobber der man ikke trenger å bruke t-skjorte eller tynne klær?har ekstrem med megareksi så det blir helt uaktuelt og et helvete for meg, så da blir alternativet nav..

poster i helse-kategorien pga vil poste som anonym. Anonym poster: dfcffa27b6f2d151d08cf5c2dce8560e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hva du mener, du vil ha en jobb der du alltid kan bruke en stor genser?

"ikke bruke tskjorte" tolkes gjerne mot at du vil gå med bar overkropp, noe jeg misstenker er det motsatte av det du vil.

I de fleste jobber står man ganske fritt til å velge om man vil ha på tskjorte eller genser etter eget ønske/behov :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bah, det var jo ikke værre enn å si det da. Eg tolket det dithen at du ville gå med bar overkropp.

I det tilfelle vil du nok stå ganske fritt. Unngå butikker og stillinger som går ut på å selge klær, og arbeid i veldig varme omgivelser, så vil du nok være safe.

Lenke til kommentar

Høres absolutt ikke sykt ut.

Men, som sagt, de aller, aller fleste jobbene tillater at man går med genser, enten som en del av uniformen eller fordi man går med private klær.

F.eks politi, vekter, butikkmedarbeider, håndtverker, konsulent, resepsjonist, lege, advokat, renholder, kokk, osv. Du kan nesten velge og vrake det du vil :)

Lenke til kommentar

Matbutikk f.eks?

Evt. andre butikker, er bare å gå i en butikk som trenger ansatte og sjekke ut bekledningen.

Se på hva som er tilgjengelig, sjekk ut bekledning så søk om det passer deg :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Matbutikk er et greit alternativ - Kiwi har f.eks. langermede skjorter som sin standardskjorte, men kjører annen uniformsoverdel nå på sommeren. Det er nok neppe et problem å få lov av sjefen til å bruke langermet skjorte hele året hvis du ber om det (og kanskje forklarer hvorfor).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...