Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil hun ha meg?

Anbefalte innlegg

Det har skjedd flere episoder der jeg har begynt å lure, men det er nesten litt for godt til å være sant.

Det begynte med at hun stirret litt på meg, og også etterhvert bøyde seg ned doggy-style når hun visste at hun hadde oppmerksomheten min.. jeg tenkte at jeg var innbilsk og at det ikke var bevist at hun bøyde seg ned, men nå i dag stilte hun seg på terrasen sin igjen iført en hvit bikini og stirret på meg. What to do? Jeg mener.. det er ingenting jeg har lyst til mer enn å ha sex med henne, men så igjen er hun 30+ og jeg er 20.. ikke det at det er noen stopper for min del altså (tvert i mot) men det virker litt for godt til å være sant! Anonym poster: 71148626cac0ff1010d24a6f1d54f350

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt for lite informasjon til å kunne gi et godt svar, og selv et godt svar ville bare vært ett av mange mulige scenarier. Du kan aldri være sikker.

Uansett, mer sannsynligvis at hun liker oppmerksomheten hun får, og det at hun faktisk klarer å tenne en som er mye yngre enn henne selv. Hun vil ikke nødvendigvis hoppe i senga med deg av den grunn.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...