MeSs Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Har en Dell Precision M6700 laptop med Quadro K3000M grafikkort, bruker denne i jobbsammenheng til spilltesting, 3D, AutoCAD etc og selvfølgelig på fritiden. Nå drar den f.eks Battlefield 3 på ok (medium) grafikk, med 3 projektorer (ASUS B1M 1280x800 x3). Dette er koblet til via Matrox TripleHead2Go, også bruker jeg Warpalizer (software) til warpe bildet så det passer en kurvet skjerm og til å blende bildene isammen. Pcen har VGA, HDMI og DisplayPort utganger. Jeg har NVIDIA 3D Vision 2 kit med trådløse briller liggende. Vil PC'en min støtte 2 eller flere 3D projektorer? TripleHead2Go'en min er maks 85HZ, så den vil neppe virke. Jeg har også 2stk QUMI Q5 projektorer, disse er 3D ready, men bare via VGA (!!.. 720p) Endret 30. juli 2013 av MeSs Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Om du har utstyret liggende er det vel bare å prøve. Skal ikke være noen forskjell om du kobler til prosjektor eller til en vanlig skjerm. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Om du har utstyret liggende er det vel bare å prøve. Skal ikke være noen forskjell om du kobler til prosjektor eller til en vanlig skjerm. QUMI Prosjektorene støtter bare 1stk (iflg. manual) i VGA, har bare en VGA utgang også. Eller vil jeg kunne bruke overgang? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Så lenge du har bare en VGA utgang på projektor, så hjelper det ikke om du bruker en overgang, du vil ikke få noen annen oppløsning eller konfigurasjon av den grunn. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Prosjektoren må være på denne lista: http://www.nvidia.com/object/3d-vision-displays.html for at Nvidias driver skal aktivere 3D Vision. Du må også tenke på at 3D gir skjermkortet dobbelt så mye jobb, og jeg tviler sterkt på at du har nok hestekrefter for å klare det med et puslete K3000M. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Så lenge du har bare en VGA utgang på projektor, så hjelper det ikke om du bruker en overgang, du vil ikke få noen annen oppløsning eller konfigurasjon av den grunn. Beklager, dårlig formulert av meg. Dell Laptopen har bare 1 stk VGA utgang. Kan jeg feks bruke HDMI til VGA eller DisplayPort til VGA? Her er DLP Link oppsett. http://www.myqumi.com/pdf/Qumi_DLPLink_Setup.pdf Prosjektoren må være på denne lista: http://www.nvidia.co...n-displays.html for at Nvidias driver skal aktivere 3D Vision. Du må også tenke på at 3D gir skjermkortet dobbelt så mye jobb, og jeg tviler sterkt på at du har nok hestekrefter for å klare det med et puslete K3000M. Om du Googler QUMI Q5 og 3D vision er det flere som kjører 3D vision på Qumi prosjektoren, uten at den står på lista Ja, jeg og tror det er for lite, men da har jeg iallfall testet det sammen med softwaren vår. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2013 Du kan fint bruke en vga til hdmi, men som sagt. endrer ikke faktum at det er vga du er koblet til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå