kingkreole Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har en ryggsekk med stropper og det hele. Kan den vaskes i vaskemaskinen? Evt hvor mange grader? 40? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Først bør du sjekke om det er noen vaskeanvisning på sekken. Finner du en så følger du den. Deretter må du sørge for at stropper, reimer, spenner osv ikke kan ødelegge maskinen. Kanskje du kan putte den i ett dynetrekk først? Alternativt, hva med å spyle den i hageslangen? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har vasket trenignsbagen flere ganger i vaskemaskinen i 40 grader. Funker fjell. Joggesko inne i vaskepose i 40 grader funker også flott Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har vasket trenignsbagen flere ganger i vaskemaskinen i 40 grader. Funker fjell. Joggesko inne i vaskepose i 40 grader funker også flott Hvordan funker egentlig et fjell? Funker det ikke relativt dårlig? Det ligger bare der, urørlig, tungt og møkkete? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg har en gammel fjellsekk jeg vasket i maskin, den hadde noe slags "plastfilm"-innvendig viste det seg som gikk litt i oppløsning av den, sekken funker, og er ren, men antar den er mindre vannavvisende enn før(?) AtW Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvordan funker egentlig et fjell? Funker det ikke relativt dårlig? Det ligger bare der, urørlig, tungt og møkkete? Det som ligger i uttrykket er fjellstøtt. Altså at det er noe man kan stole på fungerer. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Er veldig avhengig av hvilken sekk du har, en liten dagstursekk skal gå greit. Men bruk vaskepose/dynetrekk el (mye løse deler). En større sekk ville jeg vært mer forsiktig med, er det bæresystem med rammekonstruksjon (altså stivt) må den vaskes for hånd. Gore Tex/andre vannavstøtende materialer må vaskes med dertil egnet vaskemiddel (det finner du på sportsbutikk, Nixwax er bra). Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hva med manuell vask i en bøtte med vaskemiddel beregnet på det bruket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå