ringperm Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg er ikke en hundefyr, og synes egentlig at hundebilder er for spesielt interesserte. Men jeg kan ikke nekte for at disse bildene har utvidet horisonten min en smule. Det var behagelige bilder og med en fin variasjon som gjør det morsomt å se på. Det virker som det er en flott hund, med gode egenskaper. 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg er ikke en hundefyr, og synes egentlig at hundebilder er for spesielt interesserte. Men jeg kan ikke nekte for at disse bildene har utvidet horisonten min en smule. Det var behagelige bilder og med en fin variasjon som gjør det morsomt å se på. Det virker som det er en flott hund, med gode egenskaper. Enig med Ringperm. Jeg liker hunder, fra tid til annen synes jeg blomster kan være fine også, men jeg er ikke særlig interessert i bilder av verken det ene eller det andre. Allikevel er det mange fine bilder i tråden din, og det bra at du fanger bevegelsene på den måten du gjør. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Takk for det, begge to. Moro å lese slikt. Og jo, jeg tenkte nok litt på at det kunne bli kjedelig for alle andre enn meg selv dette med hundebilder. Om jeg består og får et slikt gavekort som er nevnt som sponsing, så blir jeg å gi det bort til hundens eier så han får noen bilder av tassen. Jeg legger ut et fra i går. Utganspunktet var undereksponert så jeg har lysnet det, også croppet (ganske mye crop egentlig) det til 4/3-format som jeg syns passet bedre enn orginalt. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Herlige bilder av Tassen 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Takk Rowdy Får vel sette inn en avslutning også. Kanskje tassen begynner bli litt lei av kameraet etter denne måneden. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hehe, det ble en knallbra avslutning Takk for nå, Tassen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Oi, han så litt morsk ut der....fin gjennomføring av Augustfesten 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Talende avslutning. Flott bilde av pincheren. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Takk for det. alle tre. Nå er det vel å se gjennom det man har postet, finne bilder til galleriet. Etter en tur med ham først.. Han er en dvergpinscher, BjørnÅgeS. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Flotte bilder av en sjarmerende Tass. Og avslutningen var verd sin vekt i gull Du får gi bissevovven et griseøre eller en annen godbit som takk for samarbeidet. 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Masse fine bilder her. Ikke så lett å variere når du har den hunden å forholde deg til, men du har levert likvel. Siste bildet ble veldig tøft. Bra jobba. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Takk til alle som har bidratt. Det har vært en fin måned. Snart skal tassen hjem igjen. Det blir nok litt kjedelig å være uten ham, iallefall i begynnelsen. Så hvordan har måneden vært? Det har vært mye turgåing, mest uten kamera. Jeg har allikevel hatt med kamera på alle de gangene han har vært ute i skogen, løs. Det har blitt endel fine bilder syns jeg. Noen ser dere her i tråden, og noen har jeg nettopp sett på selv. Jeg har oppdatert førstepost med alle bildene samlet i spoiler. Endret 3. september 2013 av pybalto 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Takk for fin fest, pybalto. Jeg synes det har vært trivelig å følge med på tassens ferd. Min favoritt er nok bildet du postet den 23. der vi ser tassen mot den blå himmelen. Endret 5. september 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Takk tomsi, han er hjemme nå. Straks reiser jeg og hjem fra tassens hjemreise. Her er han hjemme.. altså en upload fra mobil overført via app fra kamera. Kan være litt svær.. Endret 26. september 2013 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå