Smedsrud Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ilya Segalovich utkonkurrerte selveste Google i hjemlandet.Russlands søkekonge er død Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Segalovich mente Googles kraftigste våpen verken var teknologiene eller ressursene deres, men frykten de satte i mindre selskaper. Og frykt er ikke noe Yandex skulle gi etter for. Ha! Typisk Russisk. Jeg liker det. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Lekkert, jeg elsker at noen tar opp kampen mot google. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 In Soviet Russia, Yandex Googles for you. 2 Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det som er mest interessant er vel veksten. Holder Yandex unna, eller holder Google på å spise markedsandeler? Jeg vil tro det er en god grunn til at Yandex er populær. Søkemotoren er skreddersydd for det russiske markedet og russerene får vel da meget relevante treff. Her i Norge tror jeg ikke vi har et fullgodt norsk alternativ til Google. Sist jeg sjekket var vel Kvasir basert på Google sin søkemotor. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Russland er jo veldig glad i å klare seg selv også da, er jo diktatur der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå