Niklasp Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du må betale for online-spilling, men du får beholde navnet ditt.Sony røper flere Playstation 4-detaljer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Sony, dere har jo gjordt alt riktig til nå. Nå gjorde dere en stor feil. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Var selvsagt en ulempe med i bilde.. Men, jeg regner og forventer nesten med at det er snakk om PS+ medlemskap og at prisen forblir det samme. Uansett blir det til at jeg betaler. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvis man fremdeles får fordelene man har med PS+ i dag så var det jo ikke så ille. Men jeg forventer at LAN-spilling uansett blir gratis. Lenke til kommentar
smilix Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Sony, dere har jo gjordt alt riktig til nå. Nå gjorde dere en stor feil. hva slags feil gjorte sony? 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 om psn blir bedre på ps4 så kan jeg vell nok leve med ps+ abonomang....men kun om det blir bedre Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Om det hjelper, følger det med gratis fullversjonspill månedlig i psn+ abonnementet. Hos Xbox LIVE betaler du for luft. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Om det hjelper, følger det med gratis fullversjonspill månedlig i psn+ abonnementet. Hos Xbox LIVE betaler du for luft. Får du ikke to spill gratis hver måned dersom du betaler for Xbox Live Gold? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Om det hjelper, følger det med gratis fullversjonspill månedlig i psn+ abonnementet. Hos Xbox LIVE betaler du for luft.Får du ikke to spill gratis hver måned dersom du betaler for Xbox Live Gold? 2 5-6 år gamle spill ja. I juli fikk PS+ BF3, SR3, Uncharted 3 plus en haug andre PS3/Vita spill gratis. I måneden her får vi Need for speed most wanted, Spec Ops og Mafia II Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Om det hjelper, følger det med gratis fullversjonspill månedlig i psn+ abonnementet. Hos Xbox LIVE betaler du for luft.Får du ikke to spill gratis hver måned dersom du betaler for Xbox Live Gold? Betale og gratis i samme setning, den må du forklare bedre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er det noen som vet, kommer Move-kontrollene i en ny utgave eller blir de like? Jeg vurderer å kjøpe noen Move-kontrollere til PS3, men dropper det om jeg ikke får ta de med til PS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg