Rayden Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har funnet et nettbasert program laget i shockwave hvor man kan lage sin egen melodi, men ikke lagre den på noe hvis. Hvordan skal jeg gå frem for å grabbe den lyden som jeg hører i mitt headsett og lagre det på PC'en min? Jeg har lastet ned et program som heter Advance MP3/WMA recorder. Når jeg trykker play på websiden og min melodi spilles, kan jeg gjerne se en "recording-bar" som beveger seg for å markere lydstyrke, men når jeg skal spille av det jeg lagret hører jeg ingenting! Filen blir lagret som en MP3. Noen forslag? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du Soundblaster (de fleste av de nyere variantene) eller tilsvarende lydkort så kan du gå inn på mixer, velg recording (el. Recording source) (kanskje advanced etter det) og så velge What you Hear. Nå sitter jeg på jobbedatamaskinen og har ikke mulighet til å sjekke det helt, men tror dette skal være veien. Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Been there - done that! Det virker rett og slett som at jeg ikke kan spille inn noe som helst! Men jeg var at mic'en virker, fordi når jeg bruker TeamSpeak, så virker den helt fint Lenke til kommentar
qingan Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Når du bruker "What you hear" så trenger du ikke mic... lyden blir loopet tilbake i lydkortet. Så det skal virke, tror du bør prøve det igjen.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Muligens du må sette programmet/mixeren til å ta opp ifra waht you hear. JEg vet ikke, men det har alltid funket for meg og de jeg kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå