Joachim_F Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det populære brettspillet får et nytt publikum. Les hele saken Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) www.games.asobrain.com har den beste og mest brukervennlige versonen av Catan som kan spilles i nettleseren, støtter online multiplayer og er helt gratis. Endret 30. juli 2013 av NordicGamer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kan vel neppe erstatte sjarmen ved brettspillet, men gøy uansett. Bare uforståelig at de kun har lokal flerspiller. Hvis jeg først er fysisk sammen med vennene mine, vil jeg jo heller spille den fysiske kopien. 4 Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 www.games.asobrain.com har den beste og mest brukervennlige versonen av Catan som kan spilles i nettleseren, støtter online multiplayer og er helt gratis. Lett å fikse med tunngle så. Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 www.games.asobrain.com har den beste og mest brukervennlige versonen av Catan som kan spilles i nettleseren, støtter online multiplayer og er helt gratis. Helt enig, men nye brukere må finne på noe annet. Har vært stengt for opprettelse av nye brukerkontoer i lang tid nå. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 www.games.asobrain.com har den beste og mest brukervennlige versonen av Catan som kan spilles i nettleseren, støtter online multiplayer og er helt gratis.Helt enig, men nye brukere må finne på noe annet. Har vært stengt for opprettelse av nye brukerkontoer i lang tid nå. oi, det viste jeg ikke. bra jeg kom meg på toget mens det ennå var plass da, tuut tuut! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Dette er jo kult, har spillet på Xbox 360 og på android, men savner utvidelsene og muligheten til å spille fler enn 4 slik man har med brettspillet om man kjøper til expansions... Det samme gjelder forøvrig også Carcassonne... Synd om det ikke blir multiplayer over nett da... Synes jeg er veldig rart... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bare lokal multiplayer? Så sykt teit! Lenke til kommentar
jarlejs Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Finnes også en gratis klient som kan lastes ned fra: http://www.mrbass.org/games/sea3d/ Multiplayer fungerer på både lan og nett, men man må sette opp alt selv. (Ikke noe lobby osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå