Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg aksepterer ikke min stesønn


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har veldig veldig vanskeligt for og akseptere min stesønn. Han er seksten år og han blir bare en liten unge for meg. Selv er jeg en trettifire års gammel kvinne. Jeg er svært vakker og har langt lyst hår og er tynn og har store runde blåe øyner.Og jeg har bare likt den nye mannen min jeg er gift med og ikke han stesønnen min. Jeg har selv en liten datter og jeg elsker henne. Stesønnen min får aldri lov til og snakke henne. Jeg bestemmer at stesønnen min ikke får se på de programmene han vil og at han ikke får spise den maten han vil. Er jeg enn ond stemor eller er dette bare en vanlig reaksjon?

Endret av Husfri
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

jeg kjenner bare en svak eim av trolling, etter å ha lest posten din - du er helt sikker på at dette er et oppriktig problem for deg?

 

Jeg kan ta feil ..

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja det er et problem. Jeg synest han ikke er noe særlig hyggelig. Han sier til meg at jeg bare kan dra til helvete.

 

Ja, han er bare 16 - hadde han vært 32, så kan det hende han hadde gitt deg en usikret håndgranat rett i labben, og dermed "poff" - så var alle problemene borte

 

Men mer seriøst - jeg kjenner ikke til tenåringen, men av det du skriver lurer jeg på om ikke du også er veldig umoden. Det ser bare litt for sært ut, herfra

Lenke til kommentar

 

 

Ja, han er bare 16 - hadde han vært 32, så kan det hende han hadde gitt deg en usikret håndgranat rett i labben, og dermed "poff" - så var alle problemene borte

 

Men mer seriøst - jeg kjenner ikke til tenåringen, men av det du skriver lurer jeg på om ikke du også er veldig umoden. Det ser bare litt for sært ut, herfra

 

Jeg tror ikke menn forstår meg. Hadde dere vært kvinner ville dere forstått:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med forbehold at du troller. Du har giftet deg med faren til denne gutten slik jeg har forstått det. Det å gifte seg med noen er en pakkeavtale. Du kan ikke velge hvilke deler av livet hans du vil forholde seg til. Sønnen til din mann er i aller høyeste grad en del av denne pakken.

 

Utseende ditt har ingenting med hvordan du har rett til å oppføre deg. Et etter ditt sigende "vakkert utseende" gir deg ingen ekstra rettigheter til å være et rasshøl.

 

"Jeg bestemmer at stesønnen min ikke får se på de programmene han vil og at han ikke får spise den maten han vil. Er jeg enn ond stemor eller er dette bare en vanlig reaksjon?"

 

Hvorfor får han ikke se de programmene han vil? Er det veldig spesielle programmer som kan være skadelig for hans utvikling? Tviler sterkt på det. Hvorfor får han ikke spise maten han vil? vil han bare ha søppel, eller gjør du det for å kontrollere ham?

 

Og ikke minst punktet at han ikke for snakke med datteren din? Hva er du redd for? Høres ut som "Crazy Bitch Syndrome" for min del, men for all del, jeg er ikke lege eller psykolog.

 

Mitt råd til deg er: Skjerp deg og aksepter pakken som din mann er, eller finn deg et annet sted å plage folk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...