BjørnÅgeS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Som flere er inne på. Fargetonen er flott i mange av bildene. 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dagens fotografer skal gjerne ha en "perfekt" hvitbalanse, der alle farger er "korrekt" gjengitt. Jeg liker godt denne "duse" tonen som er i bildet, den minner meg på mange måter på fargebildene (papirkopier) som jeg ser fra min ungdom. I tillegg så har du et godt hovedmotiv som sprer glede, Enig. Det er bare tøv dette med at alt skal se likt ut. Det er morsomt å eksperimentere med bilder. 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger Jeg er veldig glad i å leke med farger og overlays Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Noe av årsaken til at det er ulike meninger kan være at innen fotgrafering er det stor fokus på å "finne sin stil". Ofte tolkes det som at alle bildene skal se nesten like ut - og at de er post-prosessert likt. Det er selvsagt ingenting i veien med det. Det er faktisk ganske behagelig for betratkeren å se en serie bilder som har "samme stil". På den annen side, så kan man tolke "sin stil" som å ha variasjon. Uansett hva man velger som tilnærming, så er det riktig for fotografen. Selv synes jeg de to ulike fortolkningene av å finne sin egen stil ikke er gjensidig utelukkende. 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Trodde ikke jeg skulle komme meg gjennom Augustfesten, men jeg klarte 2 bilder siste uka i August og Bilde #1Sommeren blåses bort Bilde #2 Siste sommerdag på bryggekanten Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Bekymringløst liv der ute på bryggekanten. Gode sommerminner! 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Sommeren blåses bort var vakkert, behagelig tone i bildet. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Flotte bilder som har kommet opp her, siden sist jeg besøkte tråden - vellykket alt sammen - vanskelig å plukke ut en favoritt, nydelig stemning i alle. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Svært mye bra bilder i denne tråden, og så er du også heldig som har slike gode "modeller" som stiller opp. 1 Lenke til kommentar
dandelion Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Får en skikkelig god sommerfølelse av de to siste bildene. Nydelige fargetoner i #1, og fine vinkler på begge! 1 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Likte sommeren som blir blåst bort-- vakkert og god stemning! 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Mange flotte bilder her hos deg. Det som du utmerker deg på er de flotte fargetonene. Det blir din signatur. Jeg likte veldig godt Bug Hunting. Herlig atmosfære. 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Tusen hjertelig takk for alle flotte tilbakemeldinger. Skulle så gjerne vært mer aktiv selv på den fronten,men får ha det til gode når ting roer seg på jobb etter jul Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takk for en fin fest. Mange fine sommerminner her. "Swing cause you´re winning" er en av mine favoritter. I oktober er det på 'n igjen 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Takk for en fin fest. Mange fine sommerminner her. "Swing cause you´re winning" er en av mine favoritter. I oktober er det på 'n igjen Puh kanskje jeg bør lade opp batteriene til Oktober August har vært i overkant hektisk, men jeg er villig til å prøve igjen :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå