Gå til innhold

Augustfest 2013 - AnnetteM - Summer moved on.....kanskje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens fotografer skal gjerne ha en "perfekt" hvitbalanse, der alle farger er "korrekt" gjengitt. Jeg liker godt denne "duse" tonen som er i bildet, den minner meg på mange måter på fargebildene (papirkopier) som jeg ser fra min ungdom. I tillegg så har du et godt hovedmotiv som sprer glede,

Enig. Det er bare tøv dette med at alt skal se likt ut. Det er morsomt å eksperimentere med bilder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av årsaken til at det er ulike meninger kan være at innen fotgrafering er det stor fokus på å "finne sin stil". Ofte tolkes det som at alle bildene skal se nesten like ut - og at de er post-prosessert likt. Det er selvsagt ingenting i veien med det. Det er faktisk ganske behagelig for betratkeren å se en serie bilder som har "samme stil".

På den annen side, så kan man tolke "sin stil" som å ha variasjon.

Uansett hva man velger som tilnærming, så er det riktig for fotografen. :)

Selv synes jeg de to ulike fortolkningene av å finne sin egen stil ikke er gjensidig utelukkende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for en fin fest. Mange fine sommerminner her. "Swing cause you´re winning" er en av mine favoritter.

I oktober er det på 'n igjen ;)

Puh kanskje jeg bør lade opp batteriene til Oktober :) August har vært i overkant hektisk, men jeg er villig til å prøve igjen :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...