awesnes Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Versjon 2 (sett på flickr) var mye bedre.... 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 En liten edit her Tusen takk for flotte input og tilbakemeldinger. Settes pris på Jeg får desverre ikke så mye mer luft fremme da det er min egen feil at jeg var kjapp med kamera, men det noteres til neste gang 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Flotte bilder du leverer. Ser ikke alle dog, det ene er bare en melding fra flickr. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg liker at det mye luft bak jenta - det er å bryte en av "reglene", men jeg synes det fungerer her. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nydelige bilder. Liker godt retro fargestilen du eksperimenterer med. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Flott jente i blomstereng som flere andre påpeker Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Sorry folkens, men tidsklemmer har innhentet meg for fullt her. Skal likevel prøve å levere antall bilder Dagens snapshot for det var hyrten og styrten mens hun hoppa i vannet. 2 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jump for joy. Fine linjer og fin dybde. God atmosfære. Godt med modeller som lystrer og gjør det du sier :-) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bildet du postet 9. August er nydelig. Enig med awesnes at det hadde blitt enda bedre med jenten lenger til venstre som i din editerede versjon, men jeg liker lyset, stemningen og fargetonene. 16. August er også et herlig bilde med fine toner og perfekt timing. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Stadig spennende å se på det du leverer, AnnetteM. Artig å se at det siste bildet ditt er i samme scene-område som det første i tråden din, og i stor grad har innslag av samme stemning. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Tusen takk Substitute og Helena. Håper å komme sterkere tilbake etter førstkommende uke Ingen barn som var villige her hjemme i dag så da blir det litt fra naturen. Dette må da være et kommende høsttegn Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 16.august ble sprettent og morsomt, liker de duse fargene også..... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Vitner om at høsten egentlig er en grei fotosesong, da fargene eksploderer. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 prøver å henge med så godt jeg kan på tross av jobbing stort sett hele tiden, men uansett. Dagens "sommerbilde" Aktivitet på terassen før leggetid er ikke feil Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Swing cause you´re winning Solskinnsdag på strand 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Dagens fotografer skal gjerne ha en "perfekt" hvitbalanse, der alle farger er "korrekt" gjengitt. Jeg liker godt denne "duse" tonen som er i bildet, den minner meg på mange måter på fargebildene (papirkopier) som jeg ser fra min ungdom. I tillegg så har du et godt hovedmotiv som sprer glede, Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Tusen hjertelig takk polljen. Jeg er veldig svak for de mer duse fargene for tiden, men det går veldig i rykk og napp. Strandbilder passer veldig godt denne stilen Etter min mening Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det var virkelig livlig og lekelig dagens bilde. Ser ikke så mye til høsten der 1 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Dagens bilde var herlig! Full av fart og liv :-) 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Mange fine bilder av ungene dine her, liker godt den sarte fargetonen du har valgt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå