HelenaN Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Enig i alt skryt om din stil! Liker veldig godt de lyse, men fortsatt fargerike, bildene. Blomsterpiken er nydelig. Godt komponert og herlig sommerstemning. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Tusen hjertelig takk Helena Innrømmer gjerne at jeg er sucker for skryt Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Dag 6 Været svinger voldsomt på vestlandet. Ikke nødvendigvis et vakkert bilde, men det sier litt om at det er vått og det blåser Var ikke like koselig å gå tur i dag :)Sitter og lurer på å prøve denne i S/H og, men det vår jeg komme tilbake til. Endret 6. august 2013 av AnnetteM Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tok den på S/H og kjapt og gale. Går det greit å legge det inn slik som dette eller? Endret 6. august 2013 av AnnetteM Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Tok den på S/H og kjapt og gale. Går det greit å legge det inn slik som dette eller? I og med dette er et alternativ til hovedbildet, så anbefaler vi at den plasseres i en spoiler. Det gjør du ved å skrive spoilertags foran og etter bildet.: [spoiler] bildet legges inn her [/spoiler] Endret 6. august 2013 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Stemningsfullt bilde! Likte fargeversjonen best. Det ble mer liv i den, med en ypperlig fargekontrast i jakken og horisonten overgang helt til høyre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg likte også fargeversjonen best, fine kontraster. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Tok den på S/H og kjapt og gale... På min skjerm ser det ikke ut som S/H....men lurer litt på hvorfor det er forskjeller....etter egen konvertering som ser slik ut Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Er vel ar jeg har vignette på og litt bruntoner Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er vel ar jeg har vignette på og litt bruntoner Ok...så S/H...og litt farge... Konverterte fargeversjonen....måtte bare prøve....og det ble litt annerledes forskjell.... Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Hehe jupp klarer meg ikke helt uten farge:) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Pent! Liker stemningen, fargene, kontrasten og fölelsen av dyp. Det "brune" er også fint, men jeg foretrekker originalet. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Dag 6: Stemmer godt over ens med tittel, en er i tvil om sommeren er over. Fin tolkning. Jeg liker de lyse bildene dine, men siden himmelen får så stor plass så kunne jeg tenkt meg at ikke hele himmelen blir utbrent. Du har fått til fin dybde med veien som slynger seg innover. Fargene er flotte som alltid. Jeg likte det helt klart best i farger. Endret 7. august 2013 av Substitute Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dag 6, fin tolkning av hvordan sommeren "kan" arte seg! Ble ikke helt fortrolig med den alternative hybride s/h/sepia-varianten.... Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Tusen takk for kommentarer Subsitute, Helena og Smort Settes pris på. Travel uke, men jeg fikk tatt et snapshot av minsten i dag. Eneste jeg er veldig misfornøyd med er at jeg kutta albuen, men her er hun altså på "Bug Hunting". Er i litt RETRO farge humør akkurat nå hence de mer duse fargene. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Fint bilde, kunne kanskje vært mer luft foran jenta enn bak, så hun hadde sett "inn" i bildet og ikke ut. Men liker fargetonene som alltid. Albuen plager ikke meg noe særlig. Ble det noe fangst? 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Det ble sommerlig og nydelig....lyset var fantastisk fint..(kanskje jenta kunne vært litt lengre mot venstre...) PS(Skrev visst samtidig med awesnes, vi ser ut til å være enige) Endret 9. august 2013 av RandiA 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Godt tips Randi. Her går det litt fort i svingene når man tar bilder av barn, men er helt enig Fint bilde, kunne kanskje vært mer luft foran jenta enn bak, så hun hadde sett "inn" i bildet og ikke ut. Men liker fargetonene som alltid. Albuen plager ikke meg noe særlig. Ble det noe fangst? Er enig Null fangst. Virka som hun var mer etter å ta knekken på dem egentlig Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Albuen plader ikke meg heller, jeg er helt enig i awesnes at hun mangler luft forran seg. Jeg er glad du er tilbake i Din farge palett. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Awesnes + Randi A = sant. Æh, det vil si at jeg er enig i det de sa - ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå