Gå til innhold

Augustfest 2013 - AnnetteM - Summer moved on.....kanskje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 3:

Hadde ikke tenkt å ta noe bilde i dag så dette blir nok det siste før neste uke setter inn igjen :) Men minsten var ganske fortvila over alt regnet som datt ned over Rogaland i morges. Sommeren forsvant visst en liten stund.

9429748288_aee34673aa_b.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får ikke lov å se det på flickr, så jeg nøyer meg med å kommentere på den litt snevre størrelsen jeg får her i tråden.

Uttrykket er megetsigende, fargene klaffer godt sammen, og komposisjonen er spot on. En ørliten tanke lyst etter min smak, men absolutt fine kontraster, spesielt på armen i midten hvor skyggene gir en glitrende fargenyansering og symmetri.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen Aspirant. Settes stor pris på :) Selv er jeg veldig svak for lyse bilder, men med mye farge i :) Når det gjelder kremt uttrykket til snuppa så var det en blanding av konsentrasjon og sinne ;) Blomserplukking var relativt harmonisk :D

Har åpnet opp for at man kan se det i flickr nå :)

Endret av AnnetteM
Lenke til kommentar

Blomsterjenta:

Jeg synes det er et fint harmonisk motiv. Du har plassert hodet i øvre høyre brennpunkt og hun ser inn mot midten. Jeg liker at du har gitt henne masse plass i retningen hun ser slik at bildet stemmer flott. Jeg liker dine lyse bilder. Flotte farger og fin kontrast. Hudtonene er også fine. En fiffig detalj at det rosa i klærne blir reflektert opp i ansiktet. Bra arbeid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

God balanse i bildet med de rosa blomstene på venstre del - og jenta i samme farge mot bildets høyre del. :) Mulig det er min skjerm*), men jeg ville tonet ned fargemetningen noe i dette bildet - da fargene og motivet ikke trenger (overmettede) farger siden bildet har de kontrastene det har og den fine fargepalletten det har.

*) Antar nesten alle vi på forumet har ulikt kalibrert skjerm, så ta min kommentar med en klype skjermsalt.

Endret av Mr. Sanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dronningen av sommerbilder!! Har sagt det før, men sier det igjen, liker særpreget på bildene dine. Liker fargetoner og motiv.

Gårsdagens bilde kommer dog ikke opp. (Edit; Fant det på Flickr-siden din, bra!!)

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Dronningen av sommerbilder!! Har sagt det før, men sier det igjen, liker særpreget på bildene dine. Liker fargetoner og motiv.

Gårsdagens bilde kommer dog ikke opp. (Edit; Fant det på Flickr-siden din, bra!!)

Fy søren tusen takk :) Det var kjekt å våkne opp til :-D Må se hva jeg klusser til med linkinga jeg :)

Tusen takk til deg også BJørnS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...