AnnetteM Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Takk alle sammen for gode innspill og tilbakemeldinger De verdsettes stort Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Dag 3: Hadde ikke tenkt å ta noe bilde i dag så dette blir nok det siste før neste uke setter inn igjen Men minsten var ganske fortvila over alt regnet som datt ned over Rogaland i morges. Sommeren forsvant visst en liten stund. 1 Lenke til kommentar
RahRahna Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Liker hvordan bildene dine "stiller spørsmål" og setter fantasien litt igang. Det at bilde nr2 har litt lite luft nede legger jo bare til på mystikken, kanskje står det noen navn under? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dagens traff meg i hjerterota - kjenner igjen skuffelsen over at værgudene ikke spiler på lag. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Flott bilde nr. 3 - og er representativt for dagen. Skal jeg pirke, så ville jeg justert den lett gule vindusruta til mer hvitt. Endret 3. august 2013 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dag 3: Talende bilde ja, selv om det er litt minimalistisk - det som gjør det så bra Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det var noen vakre bilder her, spesielt det første bildet var virkelig flott. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dag 2; kontrast- og fargerikt, god komp! Dag 3; står virkelig i kontrast til dag 2, kjenner godt igjen følelsen som bildet får fram! Liker!(bildet altså).. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Du fortsetter i god stil ser jeg med vakre bilder. Enig i at det hadde värt bedre med litt luft under hjertet, men det er fortsatt et godt bilde. Dag 3 har en fin minimalistisk komposisjon og stemning, selv om man ikke ser ansiktet hennes. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Tusen takk for alle innspill. 04.08.13 Blomsterpiken (er usikker på om dere ser dette pga innstillingene på flickr jeg har av mine barn, men gi lyd og i såfall endrer jeg Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Får ikke lov å se det på flickr, så jeg nøyer meg med å kommentere på den litt snevre størrelsen jeg får her i tråden. Uttrykket er megetsigende, fargene klaffer godt sammen, og komposisjonen er spot on. En ørliten tanke lyst etter min smak, men absolutt fine kontraster, spesielt på armen i midten hvor skyggene gir en glitrende fargenyansering og symmetri. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Tusen takk for tilbakemeldingen Aspirant. Settes stor pris på Selv er jeg veldig svak for lyse bilder, men med mye farge i Når det gjelder kremt uttrykket til snuppa så var det en blanding av konsentrasjon og sinne Blomserplukking var relativt harmonisk Har åpnet opp for at man kan se det i flickr nå Endret 4. august 2013 av AnnetteM Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Innstillingen er fortsatt ikke endret AnnetteM. Bildet er nydelig og helt klart din stil. Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Nå skal innstillingene virke håper jeg - det hjelper å trykke save Takk for innspill Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Blomsterjenta: Jeg synes det er et fint harmonisk motiv. Du har plassert hodet i øvre høyre brennpunkt og hun ser inn mot midten. Jeg liker at du har gitt henne masse plass i retningen hun ser slik at bildet stemmer flott. Jeg liker dine lyse bilder. Flotte farger og fin kontrast. Hudtonene er også fine. En fiffig detalj at det rosa i klærne blir reflektert opp i ansiktet. Bra arbeid. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) God balanse i bildet med de rosa blomstene på venstre del - og jenta i samme farge mot bildets høyre del. Mulig det er min skjerm*), men jeg ville tonet ned fargemetningen noe i dette bildet - da fargene og motivet ikke trenger (overmettede) farger siden bildet har de kontrastene det har og den fine fargepalletten det har. *) Antar nesten alle vi på forumet har ulikt kalibrert skjerm, så ta min kommentar med en klype skjermsalt. Endret 5. august 2013 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Takk Subsitute og Mr. Sanders for nytteige innspill Alt taes til etterrettning Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 De tre bildene jeg så ble meget flotte. Liker tonen i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Dronningen av sommerbilder!! Har sagt det før, men sier det igjen, liker særpreget på bildene dine. Liker fargetoner og motiv. Gårsdagens bilde kommer dog ikke opp. (Edit; Fant det på Flickr-siden din, bra!!) Endret 5. august 2013 av awesnes Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Dronningen av sommerbilder!! Har sagt det før, men sier det igjen, liker særpreget på bildene dine. Liker fargetoner og motiv. Gårsdagens bilde kommer dog ikke opp. (Edit; Fant det på Flickr-siden din, bra!!) Fy søren tusen takk Det var kjekt å våkne opp til :-D Må se hva jeg klusser til med linkinga jeg Tusen takk til deg også BJørnS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå