SukmaiDik Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei! Jeg skulle kvitta meg med noen senger og bilseter og andre baby ting. Jeg var innom finn.no, men fattern sa at jeg heller kunne finne en side som ikke tar betalt for å legge inn anonser, noen forslag? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 http://www.buy24.no/ Helt gratis å selge ting på buy24.no , men dette nettstedet har noe mindre trafikk enn f.eks. finn.no som har nærmest monopol på kjøp og salg over internett i Norge. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Facebook. Det finne stort sett grupper for salg/kjøp/bytte/gi bort for de fleste områder. Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Prøvde Facebook, fikk aldri solgt noe der Lenke til kommentar
SukmaiDik Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Noen andre sider? buy24.no har lite trafikk ser det ut som. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei! Jeg skulle kvitta meg med noen senger og bilseter og andre baby ting. Jeg var innom finn.no, men fattern sa at jeg heller kunne finne en side som ikke tar betalt for å legge inn anonser, noen forslag? Hvis du skal ha noe reell sjanse til å selge brukte ting så må du bare krype til korset og ta kostnaden ved å legge de ut på Finn. Her finner du 99,9% av potensielle kjøpere. En annonse koster ca 30 kroner. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det finnes flere norske rubrikkannonsesider, men som sagt er det finn.no som har desidert mest trafikk og størst sjangs for å få solgt noe. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det beste er å legge ut alt i 1 stor annonse på finn og så bare redigere den hver gang noe selges. Ingen annen rubrikkannonsesider kan konkurrere med Finn for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå