henrinho Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg er på utkikk etter en bærbar pc, den kommer i hovesak bli brukt til vanlig bruk som filmer, surfing osv. i tillegg til football manager. Budsjettet mitt er på rundt 6-7 tusen. Vil også gjerne ha en skjerm på 14 tommer opptil 16 tommer. Dette kommer til å være min eneste pc, altså ingen stasjonær i tillegg så den bør være ganske allsidig. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kanskje N56VB kunne være aktuell? God skjerm, bra høyttalere, solid byggekvalitet samt at den er kraftig nok til å spille mye mer krevende spill enn Football Manager. 1 Lenke til kommentar
henrinho Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Kanskje N56VB kunne være aktuell? God skjerm, bra høyttalere, solid byggekvalitet samt at den er kraftig nok til å spille mye mer krevende spill enn Football Manager. Takk for svar, men hvorfor står det ikke prossesor hastighet? Har i tillegg hørt at man bør ha ssd hardisk når spiller FM. Noen som vet? Endret 30. juli 2013 av henrinho Lenke til kommentar
henrinho Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Noen andre som har noen råd? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hva med 900X3E? (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772512) Full-HD skjerm, tynn og lett, SSD samt at den burde kunne kjøre FM helt fint. Den har dog ikke dedikert skjermkort som N56VB, men det visstnok ikke så viktig når det gjelder Football Manager. Lenke til kommentar
henrinho Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Vurderer begge pc-ene, men synes 13 tommer er litt lite. I tillegg er vel 1,7GHz prosessor under minstekravet til FM? Vet du hvorfor prossessor hastigheten ikke er oppgitt på den første pc-en? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Antall GHz spiller egentlig veldig liten rolle med mindre du sammenligner prosessorer med samme arkitektur. Du kan sikkert finne en 5 år gammel prosessor som kjører på 3GHz, men det betyr ikke at den er raskere enn en 1.7GHz prosessor i dag. Hvorfor de ikke har oppgitt klokkehastigheten på N56VB vet jeg ikke. Uansett er basefrekvensen på 3210M 2.5GHz og Turbo-hastigheten er på 3.1GHz. Turbo-hastigheten til Samsung-en er 2.6GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå