Gå til innhold

Ny telefon innen 6mnd tid

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt min SGS3 nå i over ett år, og begynner å kjenne for å bytte den ut etterhvert.

Det jeg lurer på er hvilken telefoner som kommer innen en 6 måneders periode?

Jeg har som vane å kjøpe topptelefonene simpelten fordi jeg liker ny teknologi, innovasjon og gadgets generelt :)

Setter pris på tips og hint til nye telefoner som vil kommer på markedet fremover, merket på telefonen er urelevant for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-peolQalf

iPhone 5S vil komme i høst, sannsynligvis. De fleste Android-toppmodellene har allerede kommet, så det blir ikke før neste år at det kommer nye flaggskip for Android. :)

LG skal ha en lansering snart, av LG G2. Den kan jo være interessant. :)

Ellers er det jo SGS4, HTC One, og Xperia Z. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Du føler bare for å bytte den ut.... Jeg bruker min til den er helt ubrukelig... men du har vel $$$ å bruke :)

sålenge man $$$ kan man ikke få lov til å gjøre det da? det er snakk om prioriteringer. jeg venter selv på iphone 5s, regner med at den blir vist frem iløpet av august/september

Lenke til kommentar

LG Optimus G2, Samsung Galaxy Note 3, Iphone 5S, Sony Xperia i1(Honami) og Sony Xperia C670X. Så har vel ikke Sony Xperia Ultra Z kommet i de norske butikkhyllene ennå heller så den er vel ganske hot når du skal bytte mobil også.

Personlig syntes jeg Alcatel One Touch Idol X, ZTE Nubia Z5 og Motorola Moto X ser spennende ut også, men vet ikke om de kommer til Norge.

Litt morsomt egentlig at du skal bytte ut S3'en din fordi jeg har akkurat kjøpt meg en(S3 I9305).

Endret av Steffen94
Lenke til kommentar

Du føler bare for å bytte den ut.... Jeg bruker min til den er helt ubrukelig... men du har vel $$$ å bruke :)

Går vell mer i de baner at jeg er lei den, og ønsker å prøve noe nytt. Samtidig så er det ikke umulig at samboeren får den hvis jeg går til innkjøp av en ny..

Har og lyst på en telefon som ikke alle andre har - jeg vet, det høres helt fjernt ut, men sånn er det bare :)

LG optimus g2 virker lovende, samme med honami og mange av de andre som du nevner "Steffen94"

Kom gjerne med flere tips, trenger ikke å være noe annet enn rykter for min del.

Har ikke akkurat noe hastverk med å kjøpe men er interessert på hva som vil komme i tiden fremover.

Lenke til kommentar

LG optimus g2 virker lovende, samme med honami og mange av de andre som du nevner "Steffen94"

Syntes Alcatel One Touch Idol X ser sinnssykt bra ut innvendig spesielt. 5" Full HD, 1,5 GHz Quad Core, 13 MP Kamera, 16 GB med støtte for microSD opptil 32 GB, 2 GB RAM, lav vekt(120g) og sannsynligvis lav pris. Minuset er vel batteriet, men det spørs vel om vi ser noe til den i Norge.

Lenke til kommentar

Ja dem så ikke værst ut den!

Mulighetene for å kjøpe en telefon fra utland til bruk i Norge har vell etter det jeg har fått med meg blitt mye bedre i de siste årene(?)

De åpner opp for at telefonene skal være "brukbare" i områder som gjerne ikke er det tiltenkte markedet deres.

Godt eksempel på det er oppo

Unbuntu har og ett spennende prosjekt på gang med deres crowdfounding's prosjekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...