Reidar1945 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Liten Fjellandsby Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mye bra i dette bildet men som tidligere nevnt - du drar til for mye. Bruker du Photomatix - prøv grunninnstillingen -Default og juster sluttbildet etterpå. Bare et lite forslag fra meg. Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Mye bra i dette bildet men som tidligere nevnt - du drar til for mye. Bruker du Photomatix - prøv grunninnstillingen -Default og juster sluttbildet etterpå. Bare et lite forslag fra meg. Takk..Alle gode forslag mottas med takk. Ja det er Photomatix. Og som bruker meget fersk. Artig program. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mye bra i dette bildet men som tidligere nevnt - du drar til for mye. [...] Jeg synes etterbehndlingen gjør seg godt i dette bildet. Litt ekstremfarger og hard behandling kan være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg