Øystein.F. Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Den gamle rollespelserien er tilbake i storform. Les hele saken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ihuga fan av Tales serien. Så jeg bestiller nok Collector's Edition av spillet! Så får vi også Tales Of Symphonia HD Chronicles neste år! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Gleder meg nesten like mye til "skitsene" som jeg gjør til selve spillet. De var tidvis hysteriske i Tales of Graces, spesielt de hvor Cheria var med. Hun friket jo ut av ingenting Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Tales svikter ikke. Gode ord. Lenke til kommentar
Iseliljah Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Gleder meg nesten like mye til "skitsene" som jeg gjør til selve spillet. De var tidvis hysteriske i Tales of Graces, spesielt de hvor Cheria var med. Hun friket jo ut av ingenting Personlig likte jeg best de i Future Arc når de 'voksne' Richard og Mallik rottet seg sammen mot de yngre karakterene. Da lo jeg høyt ved flere anledninger. Classic! Gleder meg veldig til dette spillet! Har nettopp fått 100% i Tales of Graces f så ser frm til ett nytt spill i serien å kose meg med. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Da var spillet kjøpt. Gleder meg til å komme i gang. Er det noen tråd for spillet på forumet ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå