webjorns Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Den hunden i det grønne fikk du til å posere fint for fotografen - fin komposisjon. Takk Han var overraskende villig den dagen. Lenke til kommentar
webjorns Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Mine siste bidrag: Bilde 9 22. august: Bilde 10 - 23. august: Må bruke mine frikort for siste august-uka, da det var mye "vanlig" jobb og lite tid til foto. Har vært spennende å prøve seg på augustfest, men jeg merker at det av og til kan være vanskelig å få tid til å rekke mange bilder per uke når jeg ikke kan publisere mer enn et per dag. Tror nok derfor jeg må prøve meg på prosjekt-kategorien neste gang Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Veldig flott nattbilde 22 august. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har vært spennende å prøve seg på augustfest, men jeg merker at det av og til kan være vanskelig å få tid til å rekke mange bilder per uke når jeg ikke kan publisere mer enn et per dag. Tror nok derfor jeg må prøve meg på prosjekt-kategorien neste gang Takk for deltagelsen - det er fort litt hekstisk på tampen av august. Nå er det strengt ikke frikort for pingler (ei heller kandidater); men 10 bilder på månedens 23 første dager må absolutt sies å være godkjent som pingle. Håper du får tid til å bli med i Oktober. Lenke til kommentar
webjorns Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Takk for deltagelsen - det er fort litt hekstisk på tampen av august. Nå er det strengt ikke frikort for pingler (ei heller kandidater); men 10 bilder på månedens 23 første dager må absolutt sies å være godkjent som pingle. Håper du får tid til å bli med i Oktober. Hehe, aha! Så nøye hadde jeg ikke lest reglene Hadde forresten glemt et bilde, tok dette på tur den 25. august Bilde 11 - 25. august - Botanisk hage Og takk for godkjent Syns det har vært spennende å prøve ut konseptet og tror nok jeg skal prøve meg på oktober ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå