Gå til innhold

Augustfest 2013 - webjorns - Helt fast

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mine siste bidrag:

Bilde 9 22. august:

9638735182_541baf0580.jpg

Bilde 10 - 23. august:

9635537591_298576faeb.jpg

Må bruke mine frikort for siste august-uka, da det var mye "vanlig" jobb og lite tid til foto.

Har vært spennende å prøve seg på augustfest, men jeg merker at det av og til kan være vanskelig å få tid til å rekke mange bilder per uke når jeg ikke kan publisere mer enn et per dag. Tror nok derfor jeg må prøve meg på prosjekt-kategorien neste gang :)

Lenke til kommentar

Har vært spennende å prøve seg på augustfest, men jeg merker at det av og til kan være vanskelig å få tid til å rekke mange bilder per uke når jeg ikke kan publisere mer enn et per dag. Tror nok derfor jeg må prøve meg på prosjekt-kategorien neste gang :)

Takk for deltagelsen - det er fort litt hekstisk på tampen av august.

Nå er det strengt ikke frikort for pingler (ei heller kandidater); men 10 bilder på månedens 23 første dager må absolutt sies å være godkjent som pingle. Håper du får tid til å bli med i Oktober.

Lenke til kommentar

Takk for deltagelsen - det er fort litt hekstisk på tampen av august.

Nå er det strengt ikke frikort for pingler (ei heller kandidater); men 10 bilder på månedens 23 første dager må absolutt sies å være godkjent som pingle. Håper du får tid til å bli med i Oktober.

Hehe, aha! Så nøye hadde jeg ikke lest reglene :) Hadde forresten glemt et bilde, tok dette på tur den 25. august

Bilde 11 - 25. august - Botanisk hage

9693010772_35d244bdee.jpg

Og takk for godkjent :) Syns det har vært spennende å prøve ut konseptet og tror nok jeg skal prøve meg på oktober ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...