christt Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Scorpio skal ha noe støydemping, er det verdt 100 lappen mer? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 All stydemping, er god støydemping. Om det stemmer, så gå for det, men jeg tror ikke at det er noen større forskjeller, utenom den frontale grillen, eller småjusteringer av fester og rammer, slik at noe kanskje sitter bedre, fastere og slik at vibrasjoner minskes til et minimum. Men dette var bare forslag på hva som kan være forskjellen, uansett, Scorpio skal være en nyere modell. Hvorpå Dragon har vært en stund, TROR JEG! Rett meg om jeg har feil, jeg bare tror dette... Mvh kjello2 Lenke til kommentar
christt Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Takker for svar! Det betyr vel et scorpio på meg, hvis ingen andre har noe bedre forslag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har et Chieftec Dragon kabinett og det er jeg strålendes fornøyd med! Eneste lille minus er at strømforsyningsvifta bråker litt mye av og til (regulert av temperaturen viss jeg ikke tar helt feil..). Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Kjøp Scorpio! Jeg har et selv. Server og sølv. Lekkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå