CardinalGuzman Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 26 august, parkeringshus. Bra spiill med lys og skygge. Jeg liker dette bildet. Fin dybde. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Blomsten i det siste bildet så ut til å lengte ut, avspeiler kanskje dine følelser også akkurat da? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 Blomsten i det siste bildet så ut til å lengte ut, avspeiler kanskje dine følelser også akkurat da? Noe sånt ja, den får mindre lys i denne leiligheten Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei. Litt sen jeg da. Du har masse flotte bilder her. 25. august var flott, men jeg synes ikke noe slår 19. august. Det var fantastisk bra :-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takk for festen. Flott at du klarte å fullføre selv med flytting midt opp i det hele. Er du klar for oktoberfesten? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Takk for festen. Flott at du klarte å fullføre selv med flytting midt opp i det hele. Er du klar for oktoberfesten? Takk for det. Jeg er som sagt tidligere i tråden ikke noe glad i øl, så oktoberfest er strengt tatt ikke noe for meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er som sagt tidligere i tråden ikke noe glad i øl, så oktoberfest er strengt tatt ikke noe for meg Oktoberfestene som vi har her på Akam passer også for de som ikke liker øl. Så kan jeg ta hånd om ølet i München om noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå