RandiA Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Flott kontrast-effekt i 23. (Har du fotografert slik mørk bakgrunn, eller har du "klippet og limt"? ) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Flott kontrast-effekt i 23. (Har du fotografert slik mørk bakgrunn, eller har du "klippet og limt"? ) Bakgrunnen er mørk som du ser på bildet, men jeg har fjernet en person som sto til høyre i bildet, kunne nesten ikke la være med det uttrykket til hypnotisøren Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det ble fint...man bør ha lov til å fjerne linselusene når de forstyrrer ja.... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 25. august Nytt sommerfuglbilde i dag, ikke sikker på navnet på denne, men fin var den Butterfly by kjetilv, on Flickr 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ja, den var fin, tror det er en vanlig Admiral jeg (Vanessa atalanta) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Du fikk med det intense blikket til hypnotisøren i bilde 23, fint at vi bare ser de to personene uten forstyrrende elementer. Og en vakker admiral med fin bokeh i dag. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 26. august Syns det her ble en interessant effekt: Kveldssol som kommer inn gjennom sprossene i gjerdet på et parkeringshus Light stripes by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 28. august Da var jeg på plass i ny leilighet, og det måtte feires: Innflyttingsfest by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Først, gratulerer med nytt krypinn. Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil Men vi kan ikke alle like eplemost og M&M's Nå som det er sagt, så synes jeg stripebildet var dritbra (pardon the french) Litt overrasket over at jeg er den eneste som har kommentert det. Men det får så være. Flott skarphet fra asfalten i de nærmeste stripene. Og dybden i bildet er med på å fremheve kvalitetene i bildet. Veldig bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Først, gratulerer med nytt krypinn. Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil Wraith så ut og oppførte seg om hankjønn da jeg traff ham. Men han behold klærne på, så jeg kan ta feil Men jeg skal være enig at det var en snål blanding. Men det kunne vært verre - Opera Mint fungerer ikke sammen pils. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil Men vi kan ikke alle like eplemost og M&M's Nå som det er sagt, så synes jeg stripebildet var dritbra (pardon the french) Litt overrasket over at jeg er den eneste som har kommentert det Dessverre så takler ikke magen min øl i det hele tatt, og jeg syns det var litt for mye feiring å sette meg ned med et glass vodka aleine (jeg er da ihvertfall ikke russisk). Og så har jeg en merkelig forkjærlighet for mint, men det absolutt ikke passa sammen med Smirnoff Ice Men takk for kommentar på bildet, jeg tror absolutt det var et av de bedre bildene jeg har tatt i denne utfordringa, og det viser hvor skarpt det objektivet her faktisk er. 29. august Dagen i dag har gått med til en kort tur på skolen, og så en lang dag i senga etter med feber, passer jo bra etter en såpass slitsom uke Det betyr også at jeg ikke fikk til så mye kreativ bildetaking, men jeg vil jo strengt tatt fullføre utfordringa. Her er derfor et veldig kreativt bilde av håndklekrokene på badet: Hangers by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det er lov å ty til "nød-løsninger" på tampen av en foto-fest Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Skikkelig stilig 26 August, ja. Gratulerer med ny leilighet og god bedring Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Er enig i at det var sløvt å ikke kommentere bildet fra 26 august, siden jeg likte det så godt, men nå er det sagt i alle fall. Gratulerer med leiligheten, det var da en meget beskjeden innflyttingsfest. Enkelt og fint krokbilde i dag. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 30. august Fortsatt sjuk, så her er enda en vakker detalj fra leiligheten, en toppmoderne taklampe. 70-tallet eller noe sånn for de som husker så langt tilbake? Old lamp by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kan nok stemme det, ja, jeg har en lignende fra den tiden. Funksjonelle er de, i alle fall. Fortsatt god bedring, Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ny er den ihvertfall ikke - men er ikke slike gode gamle 70-talls greir på mote igen? Eller var det i fjor? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 31. august Fortsatt ikke i form, så avslutter med bilde av noen blomster i vinduet som gjør det litt mer levelig i denne midlertidige leiligheten.. DSC_8303 by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Så bra at du har gjennomført da, ikke så enkelt når man ikke føler seg helt på topp - du fikk jo bra mye ut av de nære omgivlsene da - fin orkide der. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Takk til alle som har kommentert og gitt tilbakemeldinger gjennom måneden Jeg burde vel ha vært mer aktiv på kommenteringa hos andre selv, men jeg har ihvertfall sett mange av bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå