Gå til innhold

Augustfest 2013 - Wraith - 135mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først, gratulerer med nytt krypinn. Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil :)

Men vi kan ikke alle like eplemost og M&M's

 

Nå som det er sagt, så synes jeg stripebildet var dritbra (pardon the french) Litt overrasket over at jeg er den eneste som har kommentert det. Men det får så være. Flott skarphet fra asfalten i de nærmeste stripene. Og dybden i bildet er med på å fremheve kvalitetene i bildet.

 

Veldig bra.

Lenke til kommentar

Først, gratulerer med nytt krypinn. Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil :)

Wraith så ut og oppførte seg om hankjønn da jeg traff ham. Men han behold klærne på, så jeg kan ta feil ;)

 

Men jeg skal være enig at det var en snål blanding. Men det kunne vært verre - Opera Mint fungerer ikke sammen pils.

Lenke til kommentar

Du har merkelige smaksløker, og jeg trodde du var hankjønn. Men siden du drikker jentedrikke, så regner jeg med at jeg tok feil :)

Men vi kan ikke alle like eplemost og M&M's

 

Nå som det er sagt, så synes jeg stripebildet var dritbra (pardon the french) Litt overrasket over at jeg er den eneste som har kommentert det

 

Dessverre så takler ikke magen min øl i det hele tatt, og jeg syns det var litt for mye feiring å sette meg ned med et glass vodka aleine (jeg er da ihvertfall ikke russisk). Og så har jeg en merkelig forkjærlighet for mint, men det absolutt ikke passa sammen med Smirnoff Ice :hrm:

 

Men takk for kommentar på bildet, jeg tror absolutt det var et av de bedre bildene jeg har tatt i denne utfordringa, og det viser hvor skarpt det objektivet her faktisk er. :w00t:

 

29. august

Dagen i dag har gått med til en kort tur på skolen, og så en lang dag i senga etter med feber, passer jo bra etter en såpass slitsom uke :nei: Det betyr også at jeg ikke fikk til så mye kreativ bildetaking, men jeg vil jo strengt tatt fullføre utfordringa. Her er derfor et veldig kreativt bilde av håndklekrokene på badet:

 

9625011352_b575b9752b_c.jpg
Hangers by kjetilv, on Flickr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...