HelenaN Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Mange fine bilder i din tråd! Liker spesielt 4. august (nydelig! - flotte toner og stemning), 5. august (godt komponert og pent og rofullt) og 10. august (fin bil, komposisjon og tidlös stemning). Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 12. august I dag ble det lite tid til fotografering, så da ble det bare et raskt bilde av en 3D-printa trilobitt jeg laga forrige uke. Bakgrunnen er et akvarium, og jeg brukte mellomringer for å få passe DOF. Forgrunnen er belyst med blits. Absolutt ikke mitt beste bilde, men det er alt jeg rekker/får til i dag.. From another time by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det var bra skarphet, fine farger og kontraster.... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) I dag ble det ikke noe bilde, har sittet 3-4 timer med filmredigering, så da var det ikke mye ork/tid igjen. Filmen er en liten extended edition av The Porsgrunn Effect som vi laget til Sørnorsk Filmsenters ettminutts filmkonkurranse tidligere i år. Endret 13. august 2013 av Wraith Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 14. august I dag ble det tid til bilde igjen. Dette er fra Vallermyrene i Porsgrunn. Harvest by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det var stemningsfullt - men det varsler litt høst når kornet begynner å bli modent. (Er det rug tro?) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det var stemningsfullt - men det varsler litt høst når kornet begynner å bli modent. (Er det rug tro?) Ja, snart kommer snøen Det er bygg så vidt jeg vet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Litt like de kornsortene, tok bilde av bygg forleden, det er litt forskjell på de...men er ikke sikker på om det der er bygg eller rug. (Havre er det i hvert fall ikke ) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Litt like de kornsortene, tok bilde av bygg forleden, det er litt forskjell på de...men er ikke sikker på om det der er bygg eller rug. (Havre er det i hvert fall ikke ) Rug har vel kortere hår på enden av kornene? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (Var ikke så helt lett å se det av bildet ditt, fikk det ikke opp så veldig stort. Men her er forskjellen ja.) Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 11. august: Fine farger. Bildet er litt enkelt. Skulle ønske du var litt nærmere for å se mer av sommerfuglen for bakgrunnen er ikke så spennende. 12. august: Stilig komposisjon. Jeg vet ikke helt hva det er men et objekt som kan la fantasien flyte fritt. Passet godt med stor blender. 14. august: Dette likte jeg veldig godt. Flotte detaljer i forgrunnen og fin fokus med spenende bokeh. Godt komponert. God harmoni og fin innramming av husene. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Flott kornbilde som beskriver norsk sensommer bra. Skarpt og fin dybdefølelse Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Litt like de kornsortene, tok bilde av bygg forleden, det er litt forskjell på de...men er ikke sikker på om det der er bygg eller rug. (Havre er det i hvert fall ikke ) Det er ikke hvete heller fint bilde, btw. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Takk for det alle sammen 12. august: Stilig komposisjon. Jeg vet ikke helt hva det er men et objekt som kan la fantasien flyte fritt. Passet godt med stor blender. Trilobitter var en veldig gammel dyreslekt med skalldyr, døde ut for ~250 millioner år siden. http://en.wikipedia.org/wiki/Trilobite Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 (endret) 16. august I går ble det dessverre ikke tid til noe bilde, men i dag fant jeg litt mer tid. Tatt med ~20mm mellomringer for å komme nærmere på objektene. DSC_6426 by kjetilv, on Flickr Endret 16. august 2013 av Wraith Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vakre bilder 14 og i dag Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 17. august Denne lille karen satt på senga tidligere i dag, fin sak. Grasshopper by kjetilv, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 16 august: Nydelig fanget sopp med mose, men jeg ville kanskje kuttet bort en god del av lyngen i bakkant. Da ville soppen trå fram tydeligere. !7 august: Flott sengekamerat! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sopp er alltid så fine på bilder..de to der var riktig stilige. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Rakk ikke noe bilde i går heller, men i kveld blir det mange, skal ta bilder på konsert på oppstartsuka på høyskolen her. Jeg blir nok litt seint hjem, så bildet kommer nok ikke før i morra tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå