Gå til innhold

Augustfest 2013 - Wraith - 135mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dag 1 - 1. august

Starter ikke veldig sterkt dessverre, glemte helt at jeg skulle ta bilder til dette, så det ble bare en rask knipsing av en gammel, værslitt stol foran en hytte.

 

post-16418-0-14917800-1375393475_thumb.jpg

 

Nikon D600, 135mm, f/5.6 (så vidt jeg husker, ingen elektronikk som lagrer sånt med dette objektivet), ISO 250, 1/160 sec.

Lenke til kommentar

Landskap under pen himmel har blitt en slager på Augustfesten, og med alt det pene lyset vi får på sensommeren og høsten er det ikke rart så mange hopper på trenden. Legger med en gang merke til lagene av skog, hvordan dalene hoper seg mot horisonten i lag med skyene. Skulle ønske du hadde tilrettelagt fastlandet mot midten av rammen istedenfor så langt ned.

Lenke til kommentar

Takk for det, og takk for tilbakemeldinger :)

Jeg valgte denne cropen fordi jeg ville ha med symmetrien fra begge sidene av sundet som går ned mot vannet. Bildet blir veldig tomt hvis jeg tar med mer vann på forsiden, og det er ikke mye spennende utenfor rammen til høyre/venstre. Jeg er enig i at den øverste delen av himmelen kunne vært fjernet, det ser faktisk ganske bra ut, og da ville landet kommet mer midt i. Jeg får gjøre det på senere redigeringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...