Heiii1234577 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei! Igår havnet jeg i en liten mopedulykke, jeg sklei på grusen og fikk hele mopeden over meg. Men det som var det værste var at jeg hadde ikke så veldi solide sko, var sånne små ballerina sko. Så jeg skrapet opp hele fotbladet og det er masse gjørme og grus i såret. Jeg satte foten i en bøtte med grønnsåpe, har prøvd det meste for å få ut dritten men det kommer ikke ut. Har mistet helt følelsen i foten og greier ikke gå i det hele tatt, det svir som f***, den har hovnet opp som en potet. Er dette noe å dra til legen for eller kan det fikses av seg selv? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Sånne spørsmål og situasjoner er det legen er til for. Med akutt behov får du time på dagen. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du bør få en lege til å se over dette snarest. Som Imsvale sier så ikke nøl med å be om akutt-time. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 JA, kontakt lege... Og kle på deg skikkelig når du ferdes på veien. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Dejavu. Jeg gjorde det samme da jeg var 15. Kjørte moped med shorts, dro på bakhjulet som en boss og velta på grusen. Fikk mopeden på beinet mitt, stort sår på kneet. Har et stygt arr der i dag. Såret ble nok litt infisert tror jeg, skulle dratt til legen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du bør absolutt ta en tur til legen - får du ikke time på dagen bør du dra innom nærmeste legevakt! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ja da er vel jeg den siste til å si det samme: Dra til legen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå