Crossfire Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hadde vært praktisk slik at jeg kan sjekke andre steder enn i bios liksom.. Har xp2500 prosessor, abit NF7-S V2.0 hovedkort. Noen som vet om et fint program til dette? Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 du kan altids gå på abit sine hjemmesider å sjekke der. vet at MSI kjører noe som heter PCalert, dette er et sinnsykt bra program. jeg bruker det selv, å jeg synes det er et kjempe bra program. Abit er da vel ikke noe bra Hovedkort? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Speedfan er ganske bra. Viser også temp på NB, harddisker, viftehastigheter osv... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 (endret) Bruk PC alert ja Utrolig bra program! MVH J Endret 3. februar 2010 av BrokenTomato Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 funker pc alert på andre enn MSI da? og foresten abit er ikke dårlig... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det vet jeg ikke! Antar det ja... Les på MSI sidene da vettz Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 De fleste hovedkort-produsenter har eget software for sånt. Fikk litt trøbbel med Abit-software, men det finnes sikkert noe oppdateringer på web-sidene. mvh Pantera Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 dette er et genialt program, som også måler cpu temp + mye annet. http://www.aida32.hu/aida32.php Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Motherboard monitor 5 er etter min mening svært bra. MBM5 finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå