Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter gutter som er kortere enn dem, eller på samme høyde?

84 stemmer

1. 1. Liker jenter gutter som er kortere enn dem, eller på samme høyde?

• Ja
      2
    • Nei
      17
    • Jeg bryr meg ikke om høyde
      6
    • Jeg er gutt, men synes det er gøy å stemme
      59

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg er jente, 167cm, og jeg personlig liker helst gutter som er litt høyere enn meg. rundt ca 174cm. De fleste av vennene mine også foretrekker gutter som er litt høyere en dem selv. men er jo forskjellig fra person til person. Noen liker de sikkert lavere, og like høye også! :)

Statistikken i avstemningen sier jo hva flertallet ønsker(:/) . Ville du valgt en med 165, nå er jo du 167. Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spiller ingen rolle ts. Jeg tenker lett at jeg vil at han skal være så og så høy, men så har jeg sett lavere menn rundt 165-175 i virkeligheten og tenkt; wow.

Det er mange jeg lett kunne falt for :) men du hadde nok ikke falt for meg da, siden jeg er 158. Anonym poster: 38b06d16af1620b0cdadd72a0baa93e7

Lenke til kommentar

Hmm, virket ikke så lav med slik statistikk nei. Er ca 180cm, og har vel titt og ofte blitt ertet litt i vennegjengen for at jeg er lav, så det er jo litt rart å tenke på at det ikke er særlig lavt i bunn og grunn. (bare venner som er ille høye :p)

Hos meg er det egentlig motsatt, jeg føler meg ukomfortabel om jeg skulle vært med en jente som er høyere enn meg. Det kan være litt med forventet dynamikk i et forhold, hvor man har blitt vant med å se mannen se litt ned når man kysser. Kanskje har det noe med selvbilde, ikke vet jeg helt. :-)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Sålenge han ikke er kortere enn meg, så har jeg ingen problemer med det. Om han så er 15 cm høyere, eller bare 0,1 cm høyere. Ville såklart ikke latt saken om at han var lavere enn meg være en dealbreaker om han var fantastisk på alle andre områder heller, forsåvidt.

Hva er din høyde extraterr?

Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar

Det finnes nok av jenter som aksepterer lavere menn, men forholdsvis få som overhode ikke bryr seg, og enda færre (om noen) som faktisk foretrekker dem. Har man et slikt handicap må man nesten kompensere på et eller annet vis, som en ellers inderlig kropp eller ekstravagant hår. Bare ikke overdriv, har sett litt for mange lave menn pumpe jern til de ser ut som små kuber.

Lenke til kommentar

Det finnes nok av jenter som aksepterer lavere menn, men forholdsvis få som overhode ikke bryr seg, og enda færre (om noen) som faktisk foretrekker dem. Har man et slikt handicap må man nesten kompensere på et eller annet vis, som en ellers inderlig kropp eller ekstravagant hår. Bare ikke overdriv, har sett litt for mange lave menn pumpe jern til de ser ut som små kuber.

Hva hvis gutten kun var 1-2cm kortere, ville hun foretrekket gutten før det? Altså hvis gutten var 165, og hun var 167.

Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar

Kommer helt an på kroppen din. Jeg vokste veldig i alderen 15-17. Jeg er nå 18, og kommer mest sannsynlig ikke til å vokse mer.

Jeg vokste til jeg var ca 19.

Jeg sluttet å vokse før jeg var 15. Varierer veldig på folk.

Trente dere noen form for styrke ? Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...