Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter gutter som er kortere enn dem, eller på samme høyde?

84 stemmer

1. 1. Liker jenter gutter som er kortere enn dem, eller på samme høyde?

• Ja
      2
    • Nei
      17
    • Jeg bryr meg ikke om høyde
      6
    • Jeg er gutt, men synes det er gøy å stemme
      59

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 17år.

liker dere jenter med gutter som er på høyde rundt 160cm - 165cm?(nå er jeg midt i mellom her.)

Eller er det helt på jordet? Anonym poster: f4478afcd93dd15e3865e4fa73b7db91

Moderatormelding

Avstemning er lagt til og emnetittel er endret av moderator

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

160-165 cm for mann er nok godt under "middels høyde", ja.

Av det jeg har hørt liker jenter gutter som er høyere en dem selv. Hørt mange også si: "Så lenge han er høyere en meg, selv om jeg bruker høye hæler".

Ja, kvinner er noen rare dyr, dem tror det gjør så stor forskjell.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når spørsmålet starter med "Liker jenter [...]?", da er svaret alltid:

Noen jenter liker det, noen jenter tenker ikke over det, og noen liker det ikke.

Vel, kan jo ihvertfall finne ut om hvor mange som liker det, og hvor mange som foretrekker det motsatte. Da vet jeg ihvertfall sjangsen for det ene eller andre. Anonym poster: f4478afcd93dd15e3865e4fa73b7db91

Lenke til kommentar

Selv hadde det vært for lavt for meg, men det er fordi jeg selv er ganske høy. Men altså, om gutten hadde vært "perfekt" ellers, så hadde det nok gått greit. Selv liker jeg best når de er høyere enn meg selv.160-165 synes jeg egentlig er ganske kort...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, kan jo ihvertfall finne ut om hvor mange som liker det, og hvor mange som foretrekker det motsatte. Da vet jeg ihvertfall sjangsen for det ene eller andre. Anonym poster: f4478afcd93dd15e3865e4fa73b7db91

Høres ut som at tankegangen din er som følgende:

Hvis få jenter liker lave menn, skal du ikke prøve deg på jenter i det hele tatt, eventuellt bare prøve deg på antall prosent jenter som matcher antall prosent jenter som liker lave menn. Og det hjelper jo ikke.

Lenke til kommentar

Nonsense. Google fram til meg 2 personer som ikke har fått kjæreste/kone pga høyden deres. Om ikke Google ikke finner det, vil det ikke skje med det heller.

hvor mye kan man vokse når man er snart 17? Vokser man ennå?

Jeg har et mål om å ligge på 173cm, er på 164-165 nå. Men bare moder natur kan hjelpe meg. Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar

De fleste stopper uansett å vokse i 18-19-årsalderen, så at du når over 170 er nok usannsynlig dessverre.

wow, høres veldig deprimerende ut da.

nå er foreldrene mine ganske lave også. faren min er sikkert på 171 ca, og moren min er ganske lav. lavere enn meg. Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Og jeg kommer til å slite med å få "drømme" dama, ikke det at hun må være høyere enn meg. Men nå forventer jo hun at jeg må være høyere enn henne. Er jo ikke mange Peeene jenter under 164cm. Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Og jeg kommer til å slite med å få "drømme" dama, ikke det at hun må være høyere enn meg. Men nå forventer jo hun at jeg må være høyere enn henne. Er jo ikke mange Peeene jenter under 164cm. Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Da er de mest sannsynlig <"tykke" Anonym poster: ba80dae5ffeb1184487053f75966d31b

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg er jente, 167cm, og jeg personlig liker helst gutter som er litt høyere enn meg. rundt ca 174cm. De fleste av vennene mine også foretrekker gutter som er litt høyere en dem selv. men er jo forskjellig fra person til person. Noen liker de sikkert lavere, og like høye også! :)

Lenke til kommentar

Jeg tror du har godt av litt statistikk. Vernepliktige, etter høyde i prosent. Som du kan se er det relativt mange mellom 160-170 cm (menn). Du anta at det er større andel prosent av kvinner som ligger i dette skiktet. Det er med andre ord mange mange tusen jenter rundt din alder som er rundt din høyde eller lavere.

Du skal ikke se bort ifra at det er mange jenter som ikke er interessert i deg om du er vesentlig lavere enn de, men det er alltid noe fleste må slite med. Må det være deres vekt, høyde eller andre ting som gjør at de viker fra normalen eller "optimalen". Men vit at det er jenter som vil være interessert i deg selv om du ikke er 180 cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...