zda Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Så for å være trygg må man nesten vente på en prosessor og en GPU som hver alene kan banke den hybrid-greia til PS4, eller en tilsvarende hybriddings til PC? Sagt på en måte jeg forstår, that is. Om så, er dette et viktig poeng i favør til å vente. Kan kanskje presse ekstremt mye utav disse maskinene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Så for å være trygg må man nesten vente på en prosessor og en GPU som hver alene kan banke den hybrid-greia til PS4, eller en tilsvarende hybriddings til PC? Sagt på en måte jeg forstår, that is. Om så, er dette et viktig poeng i favør til å vente. Kan kanskje presse ekstremt mye utav disse maskinene. Du må vente på en APU som slår PS4, det kan du nok vente et par år på. Ingen dedikerte GPUer vil ha tilsvarende enkelttrådet ytelse som PS4, og ingen dedikerte CPUer vil ha tilsvarende parallell ytelse som PS4. Lenke til kommentar
zda Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Tusen takk! Det er kanskje det klareste svaret jeg har kommet frem til både er inne og ved å lese litt selv. Jeg sitter på ræva i et år eller to til. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du må vente på en APU som slår PS4, det kan du nok vente et par år på. Ingen dedikerte GPUer vil ha tilsvarende enkelttrådet ytelse som PS4, og ingen dedikerte CPUer vil ha tilsvarende parallell ytelse som PS4. Hva blir konklusjonen av dette? Ingen PC vil klare å slå PS4 på spillgrafikk før om et par år? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hva blir konklusjonen av dette? Ingen PC vil klare å slå PS4 på spillgrafikk før om et par år? PCer vil definitivt slå PS4 i spillgrafikk, men det er godt mulig at noen spill vil kreve APUer for de mer avanserte effektene om en fire-fem år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå