appelsinbrus Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Hmm det er nok alt for hemmis til at jeg gidder å satse på den maskina, tror jeg. Hva tror du om de andre maskinene da? Er gira på å bestille. Hehe! Må prøve å styre meg litt her så jeg ikke driter meg ut så alt for mye. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Ut fra beskrivelsen så virker Acer v3 som et greit valg. Syns personlig den har et godt tastatur, og den har touchpad med separate taster. Men det er nå smak og behag. Hadde helt klart valgt fullHD versjonen da man får en meget god IPS skjerm, så vidt jeg vet har CDON best pris på FullHD utgaven. Tester: Vanlig HD utgave: http://www.notebookcheck.net/Review-Acer-Aspire-V3-571G-73614G50Makk-Notebook.81470.0.html FullHD: http://www.notebookcheck.net/Review-Acer-Aspire-V3-571G-53238G1TMaii-Notebook.88610.0.html Men som du sier så har nok ikke acer best byggekvalitet, men det gjenspeiles også i prisen. Har selv hatt mange acer maskiner og har per i dag ikke hatt behov for å sende noen av dem på service. Så selv har jeg ingen problemer med å anbefale acer. Akkuratt nå surfer jeg på acer 3820TG som er 3 år gammel og fremdeles like god som ny. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Eg hadde nok valgt dinna. pga. spec og utsjånad. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Eg hadde nok valgt dinna. pga. spec og utsjånad. Er det ikke fryktelig langt mellom knappene på den der? Irriterende hvordan noen Acer-modeller har biiiittelit større knapper og biiiiittelitt større avstand mellom knappene, sånn at når man skriver så bommer man med 2-3 mm på knappene for man trykker der man er vant til å trykke, ikke der knappen faktisk er. Haha! På notebookcheck.net har jo V3-en fått en del bedre score enn V5-en (blant de tre maskinene sogndal94 og OC-Freak har anbefalt). Virker jo som om V3-en har ganske mye bedre skjermkort, feks. Nå er jo ikke V3-en så lekker å se på, men om ytelsen er såpass mye bedre som det virker som er det kanskje bedre å kjøpe V3-en likevel(?) Edit: Meeeehh irriterende at V3-en er så lite lekker å se på. Er ikke en av de andre jeg lista opp som er brukandes da, med noe lignende specs? Må nesten ta med at jeg ikke helt lar meg lure av de 12gb med ram på den andre maskina; får meg til å lure litt på hva minuset er med den maskina, for får jo litt vibber a la "de har samla sammen noen crappy dere og så klint til med mye ram og et bra skjermkort for å bli kvitt noe som snart går ut på dato". Endret 31. juli 2013 av appelsinbrus Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det er ikke noe lureri så vidt jeg kan se, de sparer jo inn noen kroner på å ikke inkludere optisk drev på V5 modellene. V3 modellene har optisk drev. Elkjøp kjører jo tilbud på en samsung (uten optisk drev og med kjip HD skjerm) som også har helt greie specs ellers og ok tastatur og trackpad med separate knapper. Finnes i flere farger f.eks: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP370R5ES0A/samsung-3-series-15-6-barbar-pc-np370r5e-solv eller http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP370R5ES08/samsung-3-series-15-6-barbar-pc-np370r5e-hvit og enda at par fargekombinasjoner jeg ikke gidder linke til Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) En ting jeg glemte å nevne - alt av AMD er ganske så utelukket, for jeg er veldig Nvidia-fan... ...selv om den hvite maskina i grunnen var litt nais. Et gedigent minus though at den ikke har dvd. Endret 31. juli 2013 av appelsinbrus Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er det ikke fryktelig langt mellom knappene på den der? Irriterende hvordan noen Acer-modeller har biiiittelit større knapper og biiiiittelitt større avstand mellom knappene, sånn at når man skriver så bommer man med 2-3 mm på knappene for man trykker der man er vant til å trykke, ikke der knappen faktisk er. Haha! På notebookcheck.net har jo V3-en fått en del bedre score enn V5-en (blant de tre maskinene sogndal94 og OC-Freak har anbefalt). Virker jo som om V3-en har ganske mye bedre skjermkort, feks. Nå er jo ikke V3-en så lekker å se på, men om ytelsen er såpass mye bedre som det virker som er det kanskje bedre å kjøpe V3-en likevel(?) Edit: Meeeehh irriterende at V3-en er så lite lekker å se på. Er ikke en av de andre jeg lista opp som er brukandes da, med noe lignende specs? Må nesten ta med at jeg ikke helt lar meg lure av de 12gb med ram på den andre maskina; får meg til å lure litt på hva minuset er med den maskina, for får jo litt vibber a la "de har samla sammen noen crappy dere og så klint til med mye ram og et bra skjermkort for å bli kvitt noe som snart går ut på dato". Einaste eg ser som minus på den Aceren er at det er Acer og alt det innebære. Det er og eit minus med den har ein 5400rpm disk.+ muleg dvd om det plagar deg. du kan ha enventuelt eit ekstrernt DVD. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Bumper denne, interessert i flere innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå